2024年3月8日星期五

黑椒牛仔骨 (外賣) + 菜心苗 ( 8-MAR-2024 )




( 8-MAR-2024  FRI )

今朝鬧鐘響就即刻同西瓜請病假   之後都瞓番覺喇 ~

瞓到 9 點半就起身   第一件事係做快測   感恩係一條線 ~

梳洗完就自己食早餐先   因為想食藥呀 ~


食完就到里奧大人起身   佢今日補假   咁又好呀   可以照顧我   其實又唔駛點照顧我嘅   我食完藥都係瞓   哈哈 ~


Berry 都好好瞓   哈哈


瞓唔到就睇 Youtube   差唔多 1 點半就食午餐 ~


里奧大人先搞笑   問做咩早餐同午餐都唔出去食呀 ?!   咁難得   我話午餐係前晚食剩   所以想快啲食埋去   同埋我其實個人係好攰囉   唔係放年假 Relax   係放緊病假休息呀 ~

食完就等里奧大人洗碗   係時候分擔下家務喇   哈哈 ~

里奧大人 3 點幾都瞓覺   不過我都係睇 Youtube   之後瞓咗半個鐘都醒 lu ~

Berry 今日成日都背住家姐瞓喎


今次啲藥唔算太眼瞓   但番工就點都唔會食㗎喇   同埋可能喺屋企自己瞓咗都唔知   但公司唔得咁家嘛 ~

唔想瞓就搵啲細藝做下   就係剝開心果喇


大功告成


因為里奧大人一陣要番公司做啲嘢   所以 6 點 20 分都要食飯喇   感恩今日身體狀況都 OK   話哂可以煮到晚餐嘛   雖然只係蒸熱   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 (外賣) + 菜心苗

黑椒牛仔骨 (外賣) - 星期三買㗎   所以今晚點都要食埋去啦 ~

菜心苗 - 又係一定要食埋去囉   好在真係有精神咋   唔係又要拻芯會覺得攰咁呢   呵呵 ~

洗埋碗就沖涼   里奧大人就番公司做嘢喇 ~

里奧大人 7 點半番到屋企   見我熨緊衫   佢話等佢食埋杯雪糕就等佢熨   咁我唔客氣喇 ~

睇下 Youtube   今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言