2024年3月17日星期日

臘鴨肶拚臘潤腸 + 大白菜 ( 17-MAR-2024 )




今日中午食剩嘅楊州炒飯   就咁焗熱就算   唔想落鑊炒又要洗鑊


( 17-MAR-2024  SUN )

尋晚瞓得好差   瞓到半夜醒醒哋咁   可能晏晝飲咗杯奶茶呀 ~

6 點 50 分都醒咗   咁起身沖涼喇   搞掂哂就同家姐 姐夫飲茶 ~

鴛鴦燒賣皇 & 木魚燒茄子 ($46) - 家姐話有對夫婦食完番教會   咁我望下啦   之後聽到家姐話咩余牧師   我以為佢識   但佢再整碟茄子   話好驚 "余牧師"   因為黐牙   笑死我啦   我話呢啲係木魚絲呀唔該


我同里奧大人都鍾意食干蒸燒賣   但好少酒樓有呢個點心


蜂巢芋角 ($30) - 姐夫叫㗎   估唔到佢鍾意食   難得難得


之後啲點心就一次過上枱   家姐話我最鍾意咁樣影相   哈哈


鳳爪排骨飯 & 潮州粉果 ($40) - 姐夫鍾意食排骨飯   咁家姐食隻鳳爪   我話叫咗碟鳳爪喎   做咩要食呢隻 ?!   家姐話驚飯嘅鳳爪唔熱   所以自己食   我覺得家姐超級好呀   因為無諗過佢咁細心呢   哈哈   



醬皇蒸鳳爪 ($28) - 家姐必叫


鮮蝦菜苗餃 ($34) - 無咩餡料


韭菜煎窩貼 ($30) - 家姐食完   我好嫌棄話妳個口好大陣韭菜味呀   佢個樣好慘再話所以咪唔想食囉   但因為我叫先食   哈哈


陳皮牛肉腸粉 ($36) - 個皮好厚   但都滑嘅


原盆馬拉糕 ($28) - 因為太飽喇   所以拎番屋企食


飲完茶就去 A1 買麵包   真係好邪囉   好在我叫家姐提我買包先咋   原來佢有張 $10 Coupon 月尾到期   所以話益我喎   呵呵 ~

阿妹 Whatsapp 我係咪去街街唔去 Pantry   我都唔記得同佢講唔陪佢添   家姐都話佢好搞笑   成日喺 Pantry 等我 ~

一入家姐屋企   Berry 真係撲唔停   我成日要捉住佢隻手仔   等佢冷靜啲   同埋唔駛咁大力拍落嚟   因為拍到我好痛囉 ~

成日周身 R   唔知係咪天氣轉呢 ?!




無啦啦又瞓落梳化


之後要佢上相化   我摸下佢啫   個樣即刻咁   哈哈哈哈



十級醜樣


陪 Berry 玩又同下家姐傾偈   佢好好奇我點樣為知放工即走   我話 5 點 20 分去廁所   去完就執好嘢   因為我中午食飯會帶銀包   所以再 Check 多次有無將銀包放番入袋   之後望實電腦個鐘   一到 5:29 就拎個袋   咁到 5:30 就即燜機   有次心急得滯   按咗重新開啟   所以遲咗走呀變咗 ~

因為家姐放 5 點半   話佢係 Last Minute 先去廁所   有時又再做埋少少嘢   所以 6 點 10 分先走 ~

我咪話佢係女西瓜囉   佢話西柚啦不如   我話都啱喎   西瓜嘅朋友  西友 (柚)   哈哈哈哈 ~

家姐要入房睇文件   之後佢話 Berry 一定跟佢入去   仲會第一時間跳上床   咁即係我都要入埋去啦 ~

再講開經痛   家姐話好難相信我痛到會嘔   所以佢問婦科醫生點解會咁 ?!   醫生話因為痛到係極點   所以會嘔   呢樣真係依家先知   哈哈 ~   

肥到呢


想瞓啦


仍都係好醜樣   哈哈


開始想瞓喇   因為點摸都無咩反應   哈哈


佢頭先坐梳化   我睇住佢已經中緊眼瞓   但就無瞓到囉


佢應該攰到一個點   但我搞住佢   佢無得瞓


真係唔經唔覺就已經 12 點幾   係時候走喇 ~

陪家姐同 Berry 一齊行街街   佢哋行我前面嘛   之後我再去車站等車   家姐話 Berry 唔肯行前呀   係都要過嚟陪我   係咪真係咁抵錫呀   哈哈 ~

買埋午餐即去里奧大人公司   佢食完就去開會   我就番屋企 lu ~

我仲好飽   所以得里奧大人自己食   但都食剩半盒   留番今晚再食


瞓得好林喎


15 分鐘之後再睇   只係手仔郁咗少少   果然好好瞓   哈哈哈哈


坐喺梳化有啲好眼瞓咁   但個心又好想執嘢   咁睇陣 Youtube 醒醒神啦   但睇到 3 點左右都瞓鬼咗   一瞓就瞓到 3 點半   咁又好呀   因為好精神喇   可以執嘢啦 ~

執呀執   執到 5 點半呀   執嘅時候無嘢   但執完條腰勁痛呀   本來想執零食同儲備櫃桶   不過最後都係要休息   執咗兩個鐘係極限喇依家 ~

里奧大人 6 點左右番到屋企    坐多陣就可以開飯喇 ~

是日懶餐 - 臘鴨拚臘潤腸 + 大白菜

臘鴨拚臘潤腸 - 食埋隻臘鴨肶

大白菜 - 終於清哂啦   開心到想喊   哈哈 ~

洗埋碗就機洗衫   之後休息休息   因為手臂開始痛喇   嗚嗚 ~

勁哥同樹葉嘅手信   當然又係益我啦   哈哈


同里奧大人一齊睇 "臥底服務團"   睇完都 10 點   再睇多陣 Youtube   今晚 11 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言