2024年3月25日星期一

豆豉鯪魚炒油麥菜 + 燒汁焗排骨 ( 25-MAR-2024 )




( 25-MAR-2024  MON )

尋晚半夜去完廁所   之後都好快瞓到   點知隻手右前臂好痛   加上又比里奧大人鼻鼾聲嘈醒   所以瞓得唔係咁好   但感恩 7 點 28 分起身都精神   本身諗住 7 點 50 分先起身添 ~

煲埋薑茶先沖涼   咁樣完成咗一樣嘢   沖涼會開心啲   哈哈哈哈 ~

早餐食芝士條    尋日係 A1 買㗎   不過我覺得唔夠芝士味呢 ~




食完就靈修 10 分鐘   之後番工喇 ~

菇場忙咗陣   呢排都 3D   所以個個都好開心   哈哈 ~

Lunch Time 食牛筋河   食完又行 15 分鐘   但已經流哂汗   所以番菇場喇 ~


唔忙又做自己嘢   咁就好快放工㗎喇 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐   我覺得用 40 分鐘都算快 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜 + 燒汁焗排骨

豆豉鯪魚炒油麥菜每次煮呢個餸   佢都會話好味過出街食   話出面食係無味   我覺得珠江橋牌先好味 ~

燒汁焗排骨 - 特登焗㗎   咁里奧大人就有 Lunch Box 喇 ~

洗埋碗再整熱蕃薯糖水比里奧大人食   我就食雞屎滕 ~

好煙韌呀   下次會買比家姐同佢工人食   我覺得佢哋都會鍾意食   哈哈


我唔食蕃薯糖水   但就飲杯薑味勁重嘅糖水   飲完個身好暖好舒服


食完抖陣就開機洗衫   之後沖涼休息喇   因為里奧大人幫手熨咗衫   我做少一樣家務呢 ~

睇 Youtube 睇到想瞓   但 10 點太早啦   會半夜起身   所以睇到 10 點半先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言