2024年3月5日星期二

臘鴨肶拚臘潤腸 + 菜心苗 ( 5-MAR-2024 )




( 5-MAR-2024  TUE )

尋晚半夜去廁所   之後里奧大人問我熱唔熱 ?!   我話唔熱   佢話蓋被又熱但唔蓋被就凍   咁我話開 Dry 啦   好過又熱又凍瞓得唔好嘛 ~

鬧鐘未響都醒醒哋   但點都等到鬧鐘響   哈哈 ~

整完早餐就沖涼洗頭   咁問里奧大人要唔要薑茶 ?!   佢又話要   咁我再煲啦   其實煲薑茶都好方便   最緊要佢話飲完個人好舒服呢 ~

早餐食迷你牛角包 + 窩夫   個窩夫焗到脆一脆真係好正㗎 ~


我習慣一番到菇場   放低個袋就噴消毒酒精   之後洗杯同斟水   高佬 9 點 05 分番到嚟   之後沖掛耳滴漏咖啡   好心啦   沖呢啲咖啡就早啲番嚟囉   阻住哂 Pantry 啲人斟水 ~
 
忙咗陣又做自己嘢   不過個人有啲攰咁囉 ~

Lunch Time 出去超市行下   買咗幾罐粟米就番菇場 lu ~

今日食 Flakes + 乳酪   好耐無食   直頭覺得好味呀   哈哈 ~


我覺得日版係脆啲   同埋生果乾大粒啲 


仍然唔忙又做自己嘢啦   咁之後要開張 D/N   叫阿怪開個新 Type   無啦啦又話要 Charge 邊個 A/C   我話我開幾間公司嘅 D/N 都係就咁開個 Type 就搞掂   之前佢自己都係咁 Set-up 啦 ~

之後佢話呢啲係會計內部嘅嘢   我話 Particulars 寫明咗   妳自己鍾意扣邊個咪邊個囉   妳哋內部要啲咩 A/C   我唔需要知囉 ~

明明好簡單嘅嘢   上次叫小 A 開   好快就開到   每次經過阿怪手就特別多嘢問   我話資料係肥仔豪比我嘅   妳要咁詳細嘅資料就直接問佢   唔好問我   佢話其實肥仔豪都唔需要知得咁清楚   因為係內部嘅嘢   我話佢唔需要知   我仲更加唔需要知啦   之後我叫佢唔駛再講咁多   就咁開個 Type 就得   我趕住出張 D/N ~

其實一個 Type 就可以 Cover 好多項目   唔明點解係都要搞到咁複雜   最慘佢又唔知自己講乜咁   只係來來回回重覆又重覆咁講點解個 Type 要咁咁咁 ~

之後 4 點無啦啦又好忙   咁都好   因為會覺得好快放工   哈哈 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐   雖然只係蒸個飯同臘鴨   都要 7 點先開飯   仲諗住蒸嘢好快添 ~

是日晚餐 - 臘鴨拚臘潤腸 + 菜心苗

臘鴨肶拚臘潤腸 - 好在上次望到兩隻臘鴨肶   咁就拿拿聲蒸 1 隻先喇   再加埋臘潤腸   咁聽日里奧大人就有飯帶喇 ~   

菜心苗 - 呢碟係半斤   依家食菜又 OK   之前唔知做咩鬼   完全唔係咁想食菜咁㗎 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息   里奧大人就熨 2 機衫   我話真係好少做家務呀   力不從心咁   希望每月一到快啲走啦 ~

頂爺去完旅行又有手信比我   開心開心


里奧大人又買咗張防滑地墊舖廁所   我話有一邊係石屎就舖唔到   佢話真係舖唔到咁多喎   之後一齊大笑   哈哈   佢話下次真係一定要叫醒佢   好過舖滿哂防滑墊喺廁所啦 ~

呢排都係睇 "這麼近 那麼遠"   有啲地方一定唔會去   睇咗當去咗都唔錯㗎   哈哈 ~

睇陣 Youtube   今晚 10 點 15 分想瞓   點知家姐 Whatsapp 叫我 Download Apps   之後搞到 10 點半   但仲未搞完   我話我要瞓喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言