2024年3月31日星期日

燒汁焗雞膇 + 菠菜苗 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 31-MAR-2024 )

 



( 31-MAR-2024  SUN )

感恩一覺瞓天光   我起身刷完牙   但見里奧大人仲瞓緊   以為佢扮嘢   點知佢真係瞓緊   仲話聽唔到鬧鐘響   好在我校鬧鐘咋   唔係瞓到 10 點都似   哈哈 ~

早餐都係要食飽啲   今日都係好晏先食午餐呢 ~


食完去里奧大人公司幫手   之後又陪阿妹去 Pantry 食早餐 ~

我要番教會事奉   不過 1 點就可以走人   但里奧大人未放工   我就去街市買餸喇 ~

買完都即番屋企放低嘢同換褲   因為我着咗厚身絲襪   真係熱到個人都掹掹哋咁㗎 ~

同里奧大人去大家樂食下午茶   佢諗咗好耐食咩好   我話唔想食可以即轉場㗎   但佢話囉得咁少人   所以唔想轉場喎 ~

突然間好想食西多士   里奧大人都話估我唔到呀


里奧大人話要將辣椒醬整個笑樣   佢梗係以為我將牛油整笑樣啦   但其實我係求其搽㗎咋   哈哈


食完都番屋企沖涼休息   里奧大人瞓晏覺   我就瞓唔到   所以睇電視 ~

5 點左右燜餸   搞掂都要預備晚餐 lu ~

之前同里奧大人講話假期唔煮飯   所以佢又問我做咩煮飯 ?!   話我成日轉得咁快   雖然出去食係方便   但有時又諗唔到食咩   坐車出去又唔想   咁不如簡單煮好過 ~

是日晚餐 - 燒汁焗雞 + 菠菜苗 + 芫茜皮蛋魚片湯

燒汁焗雞膇 - 唔知煮咩好   整呢個餸就好   夠哂簡單方便又好味 ~ 

菠菜苗 - 有湯就唔煮咁多菜   里奧大人見到咁細碟菜就最開心呢 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 尋晚食炸雞咬親條脷呀   即係好熱氣啦   所以即刻滾個下火湯喇 ~

洗埋碗抖陣就同里奧大人去做運動   依家要重燃做運動嘅心呀    哈哈 ~

沖完涼又睇下 Youtube   之後同里奧大人睇 2 集 "美好世界" ~

每集接近 1 個鐘   所以次次都睇 2 集就算   因為套劇都幾燒腦 ~    

唔經唔覺又 11 點半   係時代要瞓覺   晚晚咁時間瞓   之後番工起身好辛苦㗎   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言