2024年3月23日星期六

譚仔三哥 @ 紅磡 ( 23-MAR-2024 )

過橋米線 - 依家唔敢再食咁辣   所以今次要煳辣 5 小辣就算喇   每次食呢個米線   里奧大人一定比哂豬潤同牛肉比我食   話要補血   佢真係好搞笑


花生木耳 (追加 $12) - 我要重慶口水汁   里奧大人成日話個汁好辣   但我真係覺得一啲都唔辣喎


黑芝麻奶蓋豆乳特飲 (追加 $12) - 幾好飲喎   起碼唔係無味   哈哈


( 23-MAR-2024  SAT )

本來 7 點 50 分起身   但里奧大人 7 點半鬧鐘響咗   佢今日係唔駛番工囉 ~

咁我都起身喇   之後佢話醒咗   同我出去食早餐   不過我話買咗麵包喇   叫佢瞓下好過 ~

早餐食丹麥條   咁大條真係好夠飽   絕對可以頂到 2 點 ~


今朝菇場無咩人番工   阿花見到我   話好少見我着褲   其實我係着牛仔褲   咁件衛衣比較短   所以一定唔會着 Legging 啦   唔想影響市容   哈哈 ~

無嘢做就做自己嘢   其實勁想睇 Youtube   不過一定唔會啦   我覺得有啲過份 ~

依家已經成為一隻肥啤梨


家姐 Whatsapp 我講早晨   同埋叫我唔好恰眼瞓   咁我覆佢: 我在家   之後佢即刻打比我   佢話以為話我係 OC 暈呀   哈哈哈哈   我話其實我打緊公司係我家   之不過佢打嚟   我 Send 唔到住囉 ~

咁又傾咗 25 分鐘   坐多陣就好快放工喇 ~

放工又去惠康買 6 Pack 鈣思寶同 2 包洗衣珠   今日有 92 折都抵   同埋我揹背囊   可以放 2 Pack 落背囊同 2 支洗潔精   其實勁驚整爛個背囊呀   到時真係得不償失   哈哈 ~ 

2 點家姐又打嚟   以為乜事   因為多數 Whatsapp 先嘛   之後話想聽下我把聲   佢真係以為我朝早唔舒服定啦   下次都係唔整鬼佢喇 ~

同里奧大人去飯堂食午餐   好似好耐無去過咁 ~

我好鍾意食呢啲花生


我拎嘢拎到出哂汗    所以要飲杯凍酸梅湯


里奧大人要我食多啲魚


之後我叫佢再叫另一個餐啦   佢又話要我食牛肉補血


我唔知係比啲花椒定辣椒   刺激到喉嚨   咳咗成 2 分鐘呀   勁辛苦


里奧大人問我點解叫十二味 ?!   我話唔知喎   我話十二味加多劃就變十三味   咁多一樣味就勁啲咁   之後佢話加多一撇   變千二味仲勁啦   呢下好笑呀   哈哈哈哈


番到屋企就執嘢啦   呢排都買咗好多嘢   但無力力去執   我覺得今日好精神又有力氣   所以就要執好哂啲嘢入櫃喇 ~

又執咗兩個鐘   里奧大人問啲嘢放哂喺邊 ?!   我話櫃囉   唔係邊呀 ?!

呢度 16 Pack   其中 3 Pack 係送嘅   但我仲有 3 Pack 喺菇場未拎   不過我唔拎喇   喺菇場飲好過   反正要飲嘛


我仲有 2 包洗衣珠喺公司   但見有洗潔精送好似好抵咁   同埋我又可以比 2 支洗潔比家姐   咁都唔錯吖


抖多陣就番崇拜   條腰嚟料啦   好痛呀   哈哈 ~

崇拜之後就去食嘢   今晚到我想去譚仔食米線呀 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇下 Youtube   今晚 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言