2024年3月3日星期日

咖哩辣肉腸意粉 ( 3-MAR-2024 )



前日食剩嘅拚盤小食   加埋里奧大人今日中午食剩嘅薯條   真係就咁食都已經夠飽


( 3-MAR-2024  SUN )

感恩一覺瞓天光呀   所以今朝同里奧大人一齊食早餐喇 ~


食完要番屋企啦   里奧大人着白色衫   點知比啲五香肉丁辣汁彈落件衫度   雖然即時用紙巾抹咗   但仲有啲漬   所以諗住比碧蓮佢用   但佢用消毒梘液洗都抹得到   咁都好呀   起碼唔駛浸件衫嘛 ~

搞掂完都即出門口喇   我要去家姐屋企呢 ~

一入到屋   Berry 又尖叫又亂走   真係好似顛咗咁㗎   哈哈 ~

坐定定等我埋去摸佢


我一摸佢   佢就會飛機耳   同埋條尾係咁郁   扮到好興奮咁   哈哈


家姐話 Berry 咁惡㗎  之後佢比姐夫睇   姐夫話佢咁惡咁曳   一陣上嚟要打佢   我話唔係惡呀   係 Berry 打喊露咋   咁我再比里奧大人睇   佢都話 Berry 做咩咁惡 ?!   我覺得 Berry 比人冤枉好慘   哈哈


狗狗都會中年發福



想瞓   但知道係無可能   哈哈哈哈



諗住擺隻腳比佢托住   佢又唔托喎   搞到我差啲描筋   哈哈


鼻短短就得意


其實佢應該係好眼瞓   但瞓咩啫   我走咗就有大把時間瞓啦


無嘢做   Berry 就會成為要陪我嘅對象   成日覺得佢個樣好無奈咁   哈哈哈哈


家姐同姐夫番到屋企   Berry 唔會叫㗎   只係撲佢哋   Berry 真係一隻奇怪的狗   哈哈 ~

今朝無餵零食比 Berry   我話驚佢肥得滯   之後家姐話啲人都話 Berry 好肥呀   咁梗係啦   佢食好多零食   食完零食先食狗糧   所以唔肥都難啦 ~

工人焗緊麵包嘅時候   就幫家姐卷頭髮   我話我又要卷呀   之後佢自己都卷埋先搞笑 ~

今日要去嬸嬸嘅安息禮   堂大哥比我哋嘅資料   只係話將軍澳醫院 LG 層   咁家姐問嬸嬸叫咩名 ?!   我話唔知喎   但又好似叫阿 X   不過我話唔緊要啦   到時去到見到親人   就知係邊度囉 ~

真係咩都唔知嘅情況下   我哋都早啲出門口   因為 11 點要去到醫院呢 ~

10 點 35 分到咗醫院   但家姐話去定廁所先   費事一陣再出嚟 ~

去完就諗住問職員點去小禮堂 ?!   因為我哋只見到殮房方向   都係問清楚好啲 ~

咁啱見到堂細佬一家四口同外父外母   佢哋都唔知小禮堂喺邊 ?!   佢即打比哥哥問位於喺邊 ?!   但我聽到佢只係話: 得你先知道箭咀方向   咁多個箭咀   之後佢就再直行睇下係咪殮房方向 ~

之後佢示意我哋行入去喇   見到二表哥表嫂   四表哥同大表哥個女已經喺度   咁佢哋都好有心呀   咁早就到   不過就無得入去坐   因為無開門 ~

我唔知醫院啲小禮堂係點   但如果見到咁情況   堂大佬應該要去問問醫院職員   係咪一定要 11 點先開門 ?!   可唔可以早少少比親友入去囉   因為 11 點開始   但點都會有嘢要打點家嘛 ~

除咗 3 個堂大佬細佬要去整嘢   我哋個個就企喺走廊傾偈 ~

到 11 點門又未開   之後就喺停車場出面做儀式 ~

做完有帛金利是回番   家姐話完全唔記得比帛金呢回事   因為我個封比埋佢一齊比   咁收帛金都要問比邊個嘛   家姐問二哥係咪比佢 ?!   佢話唔知   不過家姐都照比佢啦   真係救命呀   點會答唔知㗎   佢咃一家人肯定無溝通過 ~

裝香儀式完咗就入番個小禮堂   坐唔夠 5 秒就話做另一個儀式   感覺整個儀式好求其   有啲儀式仲係我第一次見   所以都忍唔住同大表哥個女講   啲感覺好奇怪 ~

見埋嬸嬸最後一面就要即刻拎袋走   真係好有趕豬仔感覺   其實喺個堂入面   真係好似得 10 分鐘   仲要係做埋儀式前後   完全唔會話比人有悼念嘅感覺 ~

原來表哥佢哋個個唔上山   本來我唔上㗎   咁家姐話上山但唔食飯   我就陪佢上啦   好在真係有陪佢   唔係家姐一個人仲慘 ~

坐旅遊巴上山啦   但可能接近拜山時節   所以好多車上出   我哋等咗半個鐘都有 ~

問家姐問弟婦喺邊度落車 ?!   佢話初初大佬話柴灣地鐵站   但大家都反對囉   最後決定喺坑口落車   佢哋係住將軍澳區   加上旅遊車包埋   咁落車地點更係就番屋企人啦   點會柴灣㗎 ~

一落車   職員話我哋時間啱啱好   因為之前個堂做完儀式 ~

又係快快手手咁   之後堂哥佢哋按完制就即刻要拎袋走   今日成個過程係超級超級超級趕   真係令人唔多舒服 ~

旅遊巴喺坑口地鐵站落車   我同家姐都走喇   佢哋自己都好似無訂到解慰酒   可能一家人簡單食餐飯算啩 ~

1 點左右到東港城   感覺好似嚟過又未嚟過   之後家姐話我嚟過一次   嗰時仲同埋媽咪一齊飲茶呢 ~

今朝同家姐 Whatsapp 講明中午唔食粉麵   咁佢問食唔食南記 ?!   我話南記咪粉麵囉   佢話見我同里奧大人間唔中都食   以為我好鍾意食   哈哈 ~

同家姐去 MUJI 睇零食   因為想用哂啲帛金利是錢   我哋想買嘅嘢   咁啱係用盡啲錢   咁就好啦   唔駛成日記住買嘢 ~

諗住去 Beans   不過有 10 個人排隊   我話唔等呀 ~

咁見到有鰻魚飯都吸引   所以入去食喇 ~

名代宇奈備長炭燒鰻魚飯專門店   

雙層鰻魚丼 ($108) - 呢個好味呀   家姐知道里奧大人唔食   所以陪我食   哈哈


咖哩唐揚炸雞丼 ($78/S) - 炸雞好油   咖哩汁一般   呢個真係麻麻哋好食


原來唔係酸青瓜   不過口感爽爽脆脆都 OK 啦


食完就行陣   家姐話想飲嘢   咁行下行下   行咗另一個商場   我仲係咁搵 Shop No. 添   怪唔得唔對路啦   哈哈 ~

去完 OWNDAYS 睇眼鏡   就去春水堂買紅豆珍珠鮮奶茶喇   外賣 8 折只係 $32 咋 ~

小珍珠好煙堅韌呀   我同家姐平排行嘛   突然見到有啲黑色嘢揚揚下咁   原來係家姐啜緊啲珍珠


再周圍行陣   之後就去搭巴士番屋企喇   好在家姐識得有轉乘優惠   咁我哋去到官塘再轉車番屋企   咁唔駛行咁遠呢 ~

番到屋企見到里奧大人啱啱瞓醒   之後即講番今日發生嘅事比佢聽   佢都覺得好奇怪 ~

里奧大人鍾意食呢啲點心麵   細細包夠方便呀   家姐都買咗包雞味點心麵同埋棉花糖


家姐比嘅栗子   佢同事比佢   不過佢唔鍾意食   所以比我   之後我話鍾意食   佢就好開心   但我叫佢唔好買比我


我做陣小清潔   差唔多 6 點先預備晚餐 ~

是日晚餐 - 咖哩辣肉意粉

咖哩辣肉意粉 - 屋企有現成咖哩包真係好方便   今晚覺得辣肉腸好辣呀   可能真係嚇驚咗   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

差唔多 9 點幾   家姐叫我得閒打比佢   之後整個笑 Icon   應該係有搞笑嘢講   哈哈 ~

佢話二表嫂 Whatsapp 佢   問佢同阿妹係咪孖生 ?!   因為二表哥話我哋係孖生呀   家姐話媽咪係 3 年抱兩噃   之後表嫂都話嫲嫲都無話我哋係孖生 ~

家姐比工人睇媽咪張相   工人話新媽咪太太係 Copy 出嚟   家姐再比爸爸張相佢睇   佢又話家姐係 Copy 出嚟   之後話我哋好好   每人似半個   哈哈哈哈   家姐話人係用一個嚟形容   無半個㗎   所以我成日覺得工人講中文係好好笑 ~

等如佢有時同家姐講   我係第二個媽咪   明明叫新媽咪家嘛   都唔知點解無啦啦叫第二個媽咪   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點 50 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言