2024年3月24日星期日

豉汁蒸排骨 ( 24-MAR-2024 )



( 24-MAR-2024  SUN )

今朝里奧大人 6 點 55 分就起咗身   咁就好喇   我都起埋身啦   我都係校咗 6 點 58 分起身 ~

感恩車程暢順   好快可以到酒樓呢 ~

我話想食珍珠雞   家姐話估唔到我鍾意食


鳳爪排骨飯係姐夫自己食哂   因為我同家姐朝早好少食飯   不過其實好細碗㗎咋


我話同家姐 Share 食   佢話一粒點 Share ?!   我話妳夾開一半囉   一係咬一半都無問題   之後佢用筷子夾開一半   咁啱有邊係多咗啲皮   佢包番實去   好似完整半粒咁   我話點解妳咁做 ?!   佢話咁樣靚啲   哈哈


我鍾意食蝦腸


家姐話鍾意食鯪魚球   我哋會加甜豉油同胡椒粉   明明好似好清但實質係重口味   哈哈   山竹牛肉一上枱   姐夫即刻夾咗一粒   我見家姐縐哂眉之後話姐夫呀   我話唔緊要喎   我都影到呀


家姐問食鮮蝦腐皮卷定蝦春卷 ?!  我話腐皮卷   家姐話估唔到   咁今朝家姐又想叫鳳爪   我話唔想食呀真係   佢問咗兩次我都話唔食   今朝佢成日都話估唔到我食咩   真搞笑   同埋次次食啲唔同嘢嘛


襯家姐傾電話   我一手拎起張單   點知唔夠力   家姐又搶番   將張單拋上拋落咁   我哋都忍唔住笑   好似玩緊遊戲咁   最衰我左手無力右手又痛   唔係一定拎到 ~

一入屋   Berry 當然係咁撲我啦   又係咁大聲吠   如果人類好似咁都幾搞笑   即係我一入屋   家姐係咁叫阿妹阿妹阿妹   哈哈哈哈 ~

等 Berry 冷靜完   我就會即灘喺梳化   去家姐屋企最舒服   因為咩都唔駛做   呵呵 ~

頭頂係啡色   好似禿頭咁   哈哈


跳完一輪又坐低   坐低一陣又會跳來跳去   狗性難測


我同家姐講話今朝都精神呀   上星期嚟就好攰   因為瞓得唔好 ~

之後我話今朝早咗起身   本身 6 點 58 分㗎   家姐問做咩咁零丁 ?!   我話覺得 6 點 55 分太早   但 7 點又遲   所以校 58 分   家姐話我黐黐哋   差嗰兩分鐘   哈哈哈哈 ~

等咗三百年   呢隻肥豬仔終於肯挨落我度喇


我係咁輕輕力搓佢個豬身


佢唔係咬我   係舒服都吖大個口   哈哈


我叫家姐唔好郁同出聲   佢話佢好慘   唔明點解佢唔可以郁囉   哈哈哈哈


真係瞓着咗


之後醒咗又瞓番   瞓咗 20 分鐘都有呀


家姐話佢咁樣坐好得意喎   所以影佢   之後我見手機有成個百張相   唔怪得家姐叫我 Delete 啲相啦


家姐好似用緊連環快拍咁   哈哈哈哈


依家 Berry 食完佢兜狗糧   就要比零食佢食   如果唔比就會嬲喎   其實只係成日望住妳   又怪叫咁啫   點算係嬲呀 ?!

咁尋日帶 Berry 打針   醫生要 Berry 減肥呀   隻肥豬每年見 2 Kgs 呀   初初最驚佢唔食嘢唔肥   依家中年發福啦   要減喇 ~

喺家姐屋企住   佢自己肥啦   工人又肥埋   依家連隻狗都肥埋   所以里奧大人成日都話家姐   養咩都肥   哈哈 ~

家姐話要換梳化喇


衰眼


佢應該仲係好眼瞓



Berry 女無啦啦又成隻挨埋嚟   我又托住佢個頭仔   之後我同家姐要細細聲咁傾偈   Berry 又瞓咗 20 分鐘呀


瞓醒就咁樣


咁樣都好樣衰下   哈哈


打完喊露


今年 11 月就 6 歲喇


阿婆樣   哈哈


差唔多 12 點幾都走喇   陪 Berry 行陣先去搭車 ~

咁啱陳老二咁啱打比家姐   家姐話要送阿妹搭車   可能陳老二覺得奇怪點解阿妹今日嚟   因為平時係星期六先嚟嘛   所以家姐好強調話阿妹嚟探 Berry ~

里奧大人未咁快放工   咁我都去街市買凍肉同菜先番屋企   我覺得好耐無去街市咁呀   覺得好有新鮮感   哈哈 ~

番到屋企分好哂所有嘢   之後里奧大人話放工   時間啱啱好 ~

我話去大家樂食下午茶   依家鍾意出去食   感覺放鬆好多   因為食完唔駛又執又洗   哈哈哈哈 ~

檸檬脆豬好味呀   假期整下都好   如果記得嘅話


里奧大人食叉燒瀨加炸雞肶   我都好奇怪   以為佢好餓啦    雖然佢鍾意食肉   但都唔會食咁多肉   仲要係炸嘢   原來佢話諗住同我 Share 食㗎   但見我話食另一個餐   又以為我好肚餓   我話下次你早啲講話同我 Share 嘛   因為我星期日朝早多數飽   晏晝唔駛食咁多嘢都得㗎 


食完就番屋企   里奧大人就沖涼瞓晏覺   我又唔攰   所以熨 3 機   好感恩自己應該回復番啲氣力呀 ~

咁見有時間又瞓唔到   所以煲埋蕃薯糖水喇 ~

5 點半都預備晚餐   不過差唔多 6 點半先開得飯呢 ~

是日晚餐 - 豉汁蒸排骨

豉汁蒸排骨 - 好耐無整呢個簡單又好味嘅餸   里奧大人直頭食得好快添呀   咁我就開心喇 ~

洗埋碗就叫里奧大人食糖水   我就唔食喇   因為要食糯米糍 ~

里奧大人見到碗糖水   話唔係咁多嘛   其實每次食糖水   我都只會每人半碗飯   咁就可以留肚食糖水呢


里奧大人抖半個鐘就去做運動   我本來一齊去㗎   但佢話我腰痛就唔好做運動住喎 ~

咁我都即刻開機洗衫   沖埋涼就食甜品喇 ~

花生糯米糍只係 $12 咋   估唔到都幾多餡料   下次會再買   好過自己整


睇下電視又睇下 Youtube   今晚 10 點半瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言