2024年3月2日星期六

客家原味粉 @ 紅磡 ( 2-MAR-2024 )



我話想要多蔥   之後就比咁多蔥比我了   仲問我哋夠唔夠   老闆真係好闊佬



( 2-MAR-2024  SAT )

今朝 6 點 50 分起身做運動   行咗 1 個圈就搞肚痛   即刻要打道回府 ~

行嘅時候其實都有啲想暈   我都知情況不妙㗎喇   一入屋連衫都無換就坐低落馬桶   一合埋眼就唔知發生咩事了 ~

又係醒嘅時候好頭痛   之後係漆黑一片   我周圍摸下摸下咁起身   咁我摸到個櫃   咁都知道跌咗落地   所以即刻摸個頭有無流血啦   感恩無事   只係個頭有啲痛 ~

咁整污糟咗地毯   之後又做陣清潔   搞掂哂就沖涼 ~

我只記得 6 點 52 分刷完牙   換埋衫再出去做運動   行一個圈只係 1 分鐘唔夠   但我起身係 7 點 07 分   咁暈咗有 5 分鐘 ?!

下次都係叫醒里奧大人好啲   同埋我覺得係尋晚食咗辣椒粉調味   當時都覺得辣   但就繼續食   我發覺食得好辣就係咁搞肚痛   咁即係又要戒埋辣椒粉了 ~

焗完麵包   我喺梳化瞓咗 40 分鐘   之後個頭仲有啲痛   所以都係請病假休息 ~

咁我上即刻床瞓啦   里奧大人問咩事瞓覺 ?!   我只係話頭痛要瞓   佢仲好開心話因為佢放假   我都唔番工   真係比佢激死 ~

10 點電話響喎   我仲話係里奧大人公司打嚟   但原來係銀行打嚟話定期到咗要續   又叫我星期一去搞   依樣嗰樣咁   我又未瞓醒   之後我話星期一搵佢   咁里奧大人話做咩唔比佢聽 ?!   其實係佢要去搞   哈哈   好在最後都搵到頭先個職員   咁里奧大人同佢傾啦   我就整早餐 lu ~

早餐食四味芝士圓法包   好在覺得好味道咋   哈哈 ~

焗完再焗   所以表面燶咗啲


呢個包好濃芝士味   所以好鍾意食   不過唔係成日行咁遠買呢


食完就抖喇   因為 11 點半先有得睇醫生 ~

去到要量體溫   我 37.4 度   姑娘話我有燒   我話不嬲體溫高   不過佢唔信我咁   仲叫我同醫生自己講   但上次醫生話 37.4 度係 "澤界"   都唔係話我有燒   唉   下次都係喺屋企量完體溫先去睇醫生會好啲 ~

12 點到我睇喇   我講個情況比醫生聽   佢都好輕描淡寫話失去知覺   之後叫我量血壓   我 170/85 呀   不過我係預咗好高   因為頭先話我有發燒已經好驚   等如我以前去醫院覆診   我要量完再量先可以見醫生   咁樣就要用多 40 分鐘㗎   但其實我都係要做多啲運動減肥先得㗎喇 ~

醫生用聽筒 Check 我個肚   話我個肚仲係搞下搞下   其實我想叫佢比我聽下係點   哈哈 ~

之後又話我貧血   我話每月一到太耐   依家有調理身體 ~

睇完都差唔多 12 點 15 分   里奧大人打嚟問食唔食埋午餐先番屋企 ?!   我話唔啦   我未餓呀   同埋我想番屋企休息下先 ~

番到屋企即做快測   感恩係一條線 ~

沖埋涼就抖下   抖到 2 點就出去食午餐   食完就去買地毯   買完都即刻番屋企 lu ~

我其實想食口水雞   但諗起都幾辣就有啲驚   哈哈



又要食蕃薯糖水喇   今日點都要食哂去   但仲剩番啲   要留番今晚再食 ~

每次搞完肚痛   個人真係超級攰咁   我本身又唔係咁眼瞓   但里奧大人話瞓覺   咁我又試下瞓啦   之後由 4 點瞓到 5 點   起身嘅時候   成個人精神哂呀 ~

最感恩係我本身係想 5 點 10 分起身  因為約咗鴛鴦傾嘢   但依家叫做自己醒   感覺好好多㗎   哈哈 ~

里奧大人要番公司處理 Urgent 嘢   咁我又約咗鴛鴦   咁一齊出門口喇 ~

同鴛鴦傾咗半個鐘   之後我要番崇拜 lu ~

今晚仍然好凍   所以我話要食湯粉麵呀 ~

食完就番屋企   繼續食埋啲蕃薯糖水   食完先開機洗衫同沖涼 ~

里奧大人要熨 2 機衫   我就唔做家務喇 ~

睇陣 Youtube 再打下機   今晚 10 點 40 分都瞓覺了 ~ 

沒有留言:

發佈留言