2024年3月28日星期四

魚香茄子雞粒煲 (外賣) ( 28-MAR-2024 )



( 28-MAR-2024  THU )

感恩一覺瞓天光呀   但望個鐘只係 7 點   所以又懶下床   不過 7 點 20 分都起身整早餐 lu ~

早餐食奶醬多   焗到塊多士脆卜卜都唔錯   其實都接近燶咁滯   哈哈 ~


醒修 20 分鐘就出發番工   今朝車程早咗成 5 分鐘   應該好多人放假啦 ~

菇場唔忙   咁就好喇   因為已經開動 Holiday Mood 了   呵呵 ~

好好瞓嘅大肥豬  


同家姐傾咗幾轉電話   所以傾到 11 點 50 分先出去呀 ~

今日好想食牛筋米   家姐話我食咩都得   最緊要多蔥   咁我影比佢睇   佢問我係咪同人哋好熟 ?!   咁多蔥嘅 ?!   哈哈 ~


食完再行一田   差唔多 1 點先番到菇場 ~

正想食朱古力   點知阿齋就派金莎復活蛋   細細粒都唔錯


唔忙就好喇   話咁快放工 ~

里奧大人今晚開 OT   咁我番屋企焗熱炒飯   之後再買晚餐比里奧大人   咁就可以一齊食喇 ~

食完就去惠康買滴露淋浴液   我問里奧大人買唔買好 ?!   佢話想買咪買囉   呢啲係損耗品   其實屋企仲有 2 支淋浴液   佢唔問我就唔講了   呵呵 ~

好在有呢架戰車   裝住咗 4 支淋浴露 ($178)   贈品有 2 盒紙巾 + 2 Pack 出前一丁 + 2 Pack 牙刷 + 2 條廁紙   拖住佢上樓梯都無難度呢


買完即番屋企   沖埋涼就休息喇 ~

里奧大人 10 點幾先番到屋企   等佢沖埋涼就一齊睇 Youtube ~

我睇到 11 點 45 分都瞓喇   佢就仍然繼續睇呢  ~

沒有留言:

發佈留言