2024年7月1日星期一

滷水鵝 (外賣) + 菜心苗 ( 1-JUL-2024 )




之前食剩幾個刈包   咁今晚蒸埋去啦   因為唔想食飯


( 1-JUL-2024  MON )

今朝 8 點起身   沖埋涼就即刻去食早餐喇 ~


食完番屋企抖陣就出發去寶福山   咁堂二哥約咗家姐喺 Shuttle Bus 等   咁我到咁上下就問佢喺邊 ?!   估唔到去到啟德站就見到家姐   真係約埋都唔會咁啱時間呀 ~

落車嘅時候   望到月台就見到堂二哥講緊電話   即係其實我哋全部係同一班車呀   哈哈 ~

我哋 9 點 45 分到   之前表哥話 10 點至 10 點半到   我同里奧大人話唔好囉   點都要早過 10 點   我哋算係最後一批親友到添呀 ~

見到叔叔望住姑姐張相好耐   我都真係眼濕濕好感慨   難得仔女個個出哂身   自己退咗休又多咗時間番香港探親   佢哋仲會住喺姑姐屋企   所以更加傷感   本來 10 月都會番嚟香港   今次因為姑姐走咗   佢哋特登番香港送姑姐一程呢 ~

好似 10 點半儀式開始   之後去富山火葬場   原來好快就到   我仲以為係九龍區添 ~

儀式完畢就去大圍食纓紅宴   同叔叔嬸嬸姑姐加 2 表哥兩公婆   同埋 2 個姑姐嘅親戚一張枱   大家食下傾下   差唔多 1 點半就走人 ~

唔記得邊個親戚去日本   所以有手信喇


中間嗰塊係蘋果乾


家姐同里奧大人講話聽日唔駛番工   里奧大人話要番工呀   家姐再話星期一喎   之後里奧大人都話家姐都搞錯啦   我星期五同家姐約時間   我都話星期六幾點幾點等   家姐話係約星期日喎   因為多數星期六日搞嘛   好少會星期日一搞   可能係擇日啦 ~

因為家姐喺我屋企附近針灸   所以一齊搭地鐵   里奧大人就要番公司做嘢 ~

估唔到見到糟糟同佢朋友   我話好在佢哋做完咋   咪阻住哂   哈哈 ~

到家姐開始針灸   咁我都番屋企休息   糟糟就同朋友食嘢 ~

家姐 3 點 45 分搞掂   我送佢去搭地鐵   之後我就去街市買嘢喇 ~

出咗去一個鐘   已經慢慢行啦   但由頭到腳都濕哂   今日都好焗熱呢 ~

沖埋涼洗埋頭就開機洗衫   睇下 Youtube   今晚差唔多 7 點先開餐 ~

家姐話 $58 抵呀   因為份量都多


是日晚餐 - 滷水鵝 (外賣) + 菜心苗

滷水鵝 (外賣) - 我本身想拎盒手撕雞   之後阿姐叫我買滷水鵝啦   又靚又抵食   聽晚先買手撕雞食啦   估唔到又幾好味喎   下次有機會見到都會買 ~

菜心苗 - 買唔到芥蘭苗   所以買菜心苗 ~

里奧大人主動去洗碗   可能知我條腰好痛呀   因為頭先叫佢幫我按腰   平時係臨瞓先要咁做呢 ~

咁我開埋機洗衫就沖涼啦   里奧大人就幫手熨衫 ~

睇下 Youtube 又打下機   今晚都係 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言