2024年7月21日星期日

牛油煎帶子 + 日式冷烏冬 ( 21-JUL-2024 )




( 21-JUL-2024  SUN )

9 點半自然醒   我好自然咁望下屋企手機嘅時間   見到係 12:43pm   我嚇到成個人醒哂呀   因為瞓到咁晏   夜晚瞓唔到嘛 ~

一開手機就見到家姐 Whatsapp 問妳隻手指。。。。。。   所以早餐都未食就要影張相比佢睇先   之後問我今日係咪休息 ?!   我話我今日一定係休息啦   哈哈   其實我去里奧大人公司幫手都係睇自己精神狀況嘅   無話一定要去嘛   佢真係好搞笑 ~


早餐食加蛋糕   係家姐工人喺澳門買比家姐食㗎   佢仲買樽腰果糖番嚟大家食   家姐話佢好鬼有錢   哈哈 ~


食完就沖涼   之後去里奧大人公司坐下 ~

我同里奧大人講話嚇死   佢話瞓到咪瞓囉   唔駛驚瞓到咁晏喎   可能佢知我平時番工又要煮飯會辛苦   不過呢個月真係好攰   我都好少成日講話攰嘛 ~

衰女   尋日成日喱埋唔理我


番完崇拜就去買午餐   今日瞓夠但反而暈暈哋   唔知係咪頭先出咗一身汗   依家啲天氣   慢行都出好多汗呀   所以沖完涼好似無沖咁 ~


食完飯又好似好啲   可能早餐食得太少又出汗呀   哈哈 ~

里奧大人去開會   我就去街市買菜同凍肉   之後去樓上買雞翼   原來今日又有試食呀   所以我又排隊   好似排咗 20 分鐘呀   不過咁又唔錯   因為可以嘆下冷氣   同埋好在頭先買咗好少嘢咋   唔係就唔排隊等 lu ~


試食都擺到咁細緻


底部係糯米飯   左手邊係八爪魚芥辣絲


100% 鮮芒果雪條


家姐話我賺咗 $29   我話係忽然驚喜價 $29 係 5 支喎   我再話好似尋日我見到盒桃 $88 咁囉 


番到屋企即開冷氣   抖陣就開機洗衫   之後沖涼洗頭   依家出一出街   真係起碼要沖 3 次涼先搞得掂 ~

我之前已經想買   但又驚唔好食   所以頭先試咗覺得幾好味就買 10 條喇


做咗 1 個鐘頭家務咋   其實想再執下嘢   但最衰整親手指   唔敢咁大動作抹嘢   一陣傷口又爆開就麻煩 ~

差唔多 5 點就預備晚餐   解凍咗啲帶子   之後係咁用廚房紙索乾   都用咗唔少時間   好在早預備咋   里奧大人 5 點 45 分番到屋企 ~

加冰浸住啲烏冬


是日晚餐 - 牛油煎帶子 + 日式冷烏冬

牛油煎帶子 - 今次好有心機煎   連里奧大人都話好昋呀   所以今次就好好食喇   係食到煎咗嘅口感   哈哈 ~

式冷烏冬 - 凍冰冰嘅烏冬   食落口感真係正好多   之前只係放涼再擺雪櫃   有啲係黐埋一堆   咁今日有時間就整好啲呢 ~

食完抖陣就洗碗   沖埋涼就食生果喇 ~

家姐尋晚打嚟話啲無花果底部都有啲腍   所以叫我快啲食   我仲諗住擺幾日添   估唔到今次買到又大又甜又平嘅無花果呀


里奧大人 8 點半瞓喇   呢個星期佢無休息過   加上今日早起又要開會   所以肯定好攰 ~

我就睇下 Youtube   今晚都係 10 點半就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言