2024年7月22日星期一

淮山蒸排骨 + 菜心苗 ( 22-JUL-2024 )




( 22-JUL-2024  MON )

尋晚瞓到半夜又好似熱熱哋   但唔蓋被又覺得凍凍哋   但感恩都算瞓得唔錯呢 ~

早餐食提子吐司   唔搽嘢都好味㗎   因為個包本身都甜甜哋 ~


菇場忙呀   好在 10 點幾就搞掂 ~

Lunch Time 即出去食牛筋米喇   頭先 11 點嘅時候   個肚已經打哂鼓   勁驚同事經過聽到呀 ~


食完去錢大媽買鮮淮山   但唔靚   咁一場嚟到就買包榴槤蕃薯啦   見有時間就去買薑同埋去萬寧買 Cream   之後忍唔住再去一田買淮山   最後買埋話梅薑就即番菇場喇   因為流咗好多汗   唔想再停留喺條街度呀 ~

有機月子姜   $25/包都抵


L'Oreal Paris 活力緊緻修緊日霜 50g ($199 出位價買一送一)   覺得好抵所以買


日本北海道長芋 ($17.5)


我話一磅分 2 袋   之後職員話 2 包半磅   其實我都覺得佢咁講係清楚好多   哈哈


里奧大人食泡菜杯麵加罐頭鮑魚   佢話啲鮑魚好細粒   所以唔明點解水姑買咁多囉


忙咗一個鐘就可以抖下   之後就 Skype 到放工 ~

放工即走   番到屋企預備晚餐再焗蕃薯   咁食完飯就可以食埋蕃薯當甜品 ~

是日晚餐 - 淮山蒸排骨 + 菜心苗

淮山蒸排骨 - 差唔多蒸熟嘅時候先醒起無落豆豉   好在尋日醃嘅時候落咗蒜蓉辣椒咋   唔係肯定無味   哈哈   不過今次煮到啲排骨好 "鞋"   里奧大人成日話唔關我事   係肉本身嘅問題   佢點都唔會話我㗎   但下次都係買新鮮排骨算喇 ~   

菜心苗 - 依家多數煮半斤菜   諗起以前食到一斤真係好勁 ~    

洗埋碗就食榴槤蕃薯   因為我想襯熱食呀 ~

我鍾意食焗蕃薯   如果煮蕃薯糖水要用黃心蕃薯   咁里奧大人先鍾意食   但依家天氣咁熱   我唔想食熱嘅蕃薯糖水呀


食完就開機洗衫   今日里奧大人打嚟話夠一機衫要開機洗   因為我哋分深淺色嚟洗嘅   但上次里奧大人洗一機衫係放得好少衫   其實係可以洗多 4-5 件囉   雖然我都會預留空間   不過無諗過里奧大人洗咁少就話一機囉   所以我叫佢唔好幫手開機洗衫   幫我熨 2 機衫就可以㗎喇 ~

沖埋涼就休息一下   之後同里奧大人一齊睇個關於基督教討論嘅 Youtube   估唔到幾好睇同埋形式好輕鬆   咁樣易入腦啲嘛   哈哈 ~

睇完再睇下其他嘢   今晚 10 點 20 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言