2024年7月3日星期三

燒汁焗雞膇 + 菜心苗 ( 3-JUL-2024 )




( 3-JUL-2024  WED )

尋晚臨瞓前仲係興奮狀態   所以好感恩瞓得唔錯   不過瞓到 6 點 45 分醒咗   之後再出廳拎番手機入房   已經第 2 次係咁   其實都係早里奧大人 5 分鐘起身   所以里奧大人話唔記得拎都唔駛驚啦   哈哈 ~

今朝大家都好快手   所以早咗出門口   感恩餐廳又早咗開門   呵呵 ~


依家先睇到   原來都有幾多塊檸檬片喎


食完去里奧大人公司過冷河   因為間餐廳冷氣唔係咁夠   加上我又飲熱嘢   好在無出汗咋   多數行路嘅時候先出汗呢 ~   

菇場唔忙   咁又 Skype 喇 ~

Lunch Time 出去食牛筋米   食完去 759 買杯麵比里奧大人   之後再去萬寧買嘢   買完又已經 12 點 45 分 lu ~


SUNPLAY 美肌亮膚防曬隔離霜 & 粉嫩亮肌 ($99/件   第 2 件半價即係總數 $149.80)   其實我睇嘅時候   我同自己講話唔好比啲咩第 2 件半價又要買多件   點知收銀員話第 2 件半價喎   我又走番入去拎多件


唔忙繼續 Skype   咁就好快放工㗎喇 ~

買埋麵包就番屋企   入屋一放低嘢就預備晚餐 ~

是日晚餐 - 燒汁焗雞膇 + 菜心苗

燒汁焗雞膇 - 今晚焗完再落鑊加汁再燜一陣   咁樣其實好味好多   同埋依家覺得喺樓上買嘅雞膇係滑啲咁 ~   

菜心苗 - 好在無變冰菜咋   感恩感恩 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息   咁里奧大人就熨衫   佢話呢排好攰喧   我話梗係啦   連續出咗 3 日街呀   我都好攰呀   哈哈 ~   

睇下福寶   今晚 10 點半即瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言