2024年7月25日星期四

焗墨魚卷 + 蒸節瓜 ( 25-JUL-2024 )





( 25-JUL-2024  THU )

感恩一覺瞓天光呀   希望呢個狀況持續落去啦 ~

今朝都係同里奧大人出去食早餐   依家唔駛講去邊間   里奧大人都已經知道係去邊間   哈哈 ~



菇場唔忙又 Skype   諗起以前唔識打中文字   就係因為菇場悶得滯   要 MSN 傾偈   所以扛中文字就係咁練番來的   以前成日問家姐點打 ?!   依家到佢問番我點打 ?!   同埋我 Keyboard 無中文碼   所以佢覺得我好勁   我話打得多咪記得囉 ~

Lunch Time 出去行陣   諗住兜個大圈就算   但行下行下又買下嘢都已經 12 點 15 分   咁買埋腸粉燒賣都番菇場 lu ~


食食下聽到 Ivy 一個極差嘅消息   當堂無哂心機 ~

諗住唔忙   點知又係 4 點幾先開始忙   好在半個鐘搞掂   之後 5 點 20 分阿蟲先叫我做嘢   不過我都仍然做到 5 點 29 分嘅   因為要做哂嘅起碼要半個鐘   我留番聽日做 lu ~

里奧大人真係好搞笑   我上次話個兩送飯好味   佢就成日話買兩餸飯番屋企食   等我唔駛煮   但我唔係成日想食家嘛   睇嚟要再食一次   咁佢先會罷手   哈哈 ~

買埋雞骨草就番屋企   今晚只係蒸同焗   所以覺得非法簡單 ~

今晚焗到脆卜卜   咁我夜晚無啦啦有啲喉嚨痛   我仲以為自己作感   後尾醒起應該食咗墨魚卷太熱氣喇


是日晚餐 - 焗墨魚卷 + 蒸節瓜

焗墨魚卷 - 里奧大人猛話好味   我話呢啲只係急凍嘢咋   不過蘸泰式甜辣醬係好味嘅   佢今晚好快食完碗飯   所以佢真係好鍾意食呢個餸   哈哈 ~   

蒸節瓜 - 唔想蒜蓉蒸   所以將幾片巴馬火腿肉切片   當雲腿咁食法都唔錯 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息   里奧大人就熨衫   佢唯一一樣會主動做嘅家務   咁都好㗎   家務係要一齊分擔家嘛 ~

呢張小新防水地毯   好肯定里奧大人想比驚喜我   但佢拎嘅時候比我見到   我"呀"咗一聲   佢即刻係度笑   依家佢幫我買嘅嘢   都多數係小新㗎


今晚幫家姐 Delete 手機啲相   估唔到 15 分鐘搞掂   我自己都有好多相   所以都要搵晚 Delete   我最多就係 Berry 啲相囉   揀相其實先係最耐   哈哈 ~

食埋生果就睇下 Youtube 又打下機   一打就打咗半個鐘   次次都係咁   當唔想打就係咁賞勵時間   咁所以輸咗又繼續玩囉 ~

好在都眼瞓   所以 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言