2024年7月4日星期四

富華燒味餐廳 @ 紅磡 ( 4-JUL-2024 )

脆脆肉絲炒麵 ($50) - 食埋呢次要停喇   我覺得夜晚食係好多脆麵   下午茶食係好少脆麵


楊州炒飯 ($50) - 里奧大人食咗 1 碗咋   之後要打包番屋企呢


里奧大人好鍾意飲好立克   仲話今次餐廳落得好重手   哈哈


( 4-JUL-2024  THU )

感恩一覺瞓天光呀   正想起身就鬧鐘響呢 ~

里奧大人話今晚開會   所以係番中午   好在我今日係食麵包咋   尋晚佢仲話今朝出去食早餐添   好在無聽佢講   哈哈 ~

早餐食菠蘿包   好想食甜嘢呀 ~


靈修 20 分鐘就番工   好在西瓜喺群組話菇場落大雨   我就即刻改着 Boot 喇 ~

菇場唔忙啦   家姐叫我打比佢   以為佢 WFH   點知又改咗時間係要番工   最後傾咗 45 分鐘電話呀   佢最勁係可以一心二用   我就唔可以囉 ~

Lunch Time 唔出去喇   因為想食 Flakes   今朝仲特登去買盒朱古力奶添 ~


家姐教我呢個懶人食法   連阿齋都話家姐勁   咁都諗到   哈哈哈哈   


諗住唔出去   點知里奧大人叫我買話梅薑   其實佢叫我星期一幫佢買   不過我聽日又唔得閒   所以食完嘢就出去買呢   順便買包沙爹魚片比佢   等佢可以食唔熱氣嘅零食   哈哈


唔忙又繼續 Skype   其實咁樣先最忙   哈哈 ~

放工即走   同里奧大人食完飯就睇中醫   佢就要去開會   仲要係由 7 點開到 10 點呀 ~

醫師話我今次有番啲氣   但仍然係要繼續調理   同埋話我有啲腫   我話可能食咗西藥副作用啦 ~

我話呢排食啲中藥係好瞓咗   佢話啲藥有安神嘅作用   不過我仍然腰痛囉   希望氣血可以快啲通哂啦   哈哈 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息休息   出咗一身汗比較攰 ~

睇下 Youtube   里奧大人 10 點鬆啲番到屋企   佢沖完涼就睇劇   仲食埋提子   真係估佢唔到   哈哈 ~

不過我 10 點半都瞓先喇   都習慣咗呢個時候瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言