2024年7月26日星期五

焗三文魚柳 + 節瓜湯 ( 26-JUL-2024 )




又係買完唔想食   所以拎幾片出嚟   等里奧大人幫手食   哈哈


( 26-JUL-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光   鬧鐘響仲以為 7 點 40 分添   因為起身時濛濛瀧瀧咁   同埋又唔知點解鬧鐘唔同咗鈴聲囉 ~

早餐食芝麻餐包夾芝士   以前真係病先食芝麻餐包㗎   因為可以留得耐啲嘛 ~


菇場忙下停下   之後又同家姐傾咗 15 分鐘電話   次次都係講完一大輪嘢先講正題   有時講講下都唔記得打嚟想講咩添㗎   比佢笑死 ~

Lunch Time 出去食鯪魚球上海麵   咁見無落雨又周圍行下   買埋炸魚皮同五花茶就番菇場 lu ~

我鍾意將啲鯪魚球整到細細粒咁食


呢包係大包嘅魚皮   之後發覺原來有細包   不過指住咗大包就買大包啦


又係忙下停下   咁我副防藍光眼鏡好重嘛   我將對眼鏡戴落啲   好似啲老人家咁呢   咁啱我又拎住手機同家姐 Whatsapp   阿爽走埋嚟一路笑一路講話我個姿勢   好似啲阿婆織冷衫咁   哈哈 ~ 

我呢排留意到每次 Uber 同小說講嘢   阿怪一定走出去   我咁啱要去廁所   但唔見佢㗎喎   尋日又係咁   今日出咗去半個鐘添呀   真係離哂大譜   仲成日講到自己好忙先衰格 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐   今晚淥丁麵   所以差唔多 7 點先食得 ~

是日晚餐 - 焗三文魚柳 + 節瓜湯

焗三文魚柳 - 係時候要清下冰格   但其實我都鍾意食三文魚   依家唔敢買冰鮮魚呀   咁唯有食三文魚頂住先啦 ~

節瓜湯 - 3 個細節瓜再加啲火腿   估唔到又幾好味   唔會過鹹 ~

洗埋碗就沖涼   之後就食榴槤蕃薯做甜品 ~

睇下 Youtube   10 點 25 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言