2024年7月27日星期六

春田餐廳 @ 紅磡 ( 27-JUL-2024 )

晚市套餐組合 ($198)
川味口水雞半隻 - 今次就好味喇   炸蒜好香同埋個汁有啲辣嘅味道


鳳梨咕嚕雞球 - 食咗幾次   今次先炸得脆咋   所以又覺得好味   但份量真係好少


+$38 蒜蓉炒菜心


紅豆涼粉 x 2


( 27-JUL-2024  SAT )

尋晚去咗 2 次廁所   但都好快瞓得番   感恩今朝起身都精神 ~

早餐食吞拿魚包   好味道呀   但平時就唔食㗎喇   因為食完都好飽下   同埋今日晏食午餐先食佢呢 ~


靈修半個鐘就番工   好在今朝 8 點 56 分番到菇場   因為之後個天突然黑哂   同埋落好大雨呀   BG 同船頭話行 2 分鐘咋   但成個身已經濕哂 ~

咁老闆又未番   我哋成班女人喺度傾偈   隔離公司有個女仔應該有嚴重潔癖   佢每次洗手起碼 5 分鐘   有時我開門見佢洗緊手   以為佢去完洗手啦   但到我去完   佢都仲洗緊   之後我走   佢先入去廁所   之後阿爽話好耐無見佢   就問隔離公司啲同事   玩水個女仔係咪無做 ?!   我哋話佢咁叫人好搞笑啦   之後話仲有個洗手都洗好耐   但佢都只係第 2 位   玩水女永遠都係第 1 位   哈哈 ~

今日個個都唔會忙啦   咁家姐又叫我打比佢   都估到係有筍嘢㗎喇   估唔到真係Asahi 罐裝咖啡好平   哈哈 ~

之後又咩都傾下   工人話我頭髮出面乾但入面好柔滑   但佢係同家姐講話我有兩樣頭髮   形容得好搞笑   又話之前工人無啦啦話個心好痛   嚇到家姐即刻問佢有咩嘢唔舒服 ?!   工人話 Berry 唔彩佢   佢個心好痛呀   真係比佢笑死   都唔知喺邊度學番嚟 ~

放工即走   里奧大人話去韓兄弟食午餐   我之前講咗一次話想去韓兄弟食午餐   所以里奧大人就成日話去食呢 ~

我鍾意食芽菜   但里奧大人唔鍾意食   咁我就可以食哂喇


海帶湯都好味呀   因為係熱呢


砂鍋牛肉飯+湯 ($58) - 呢個飯都好味   同埋我鍾意食飯焦


韓兄弟半半 (豬肉飯) ($65) - 里奧大人上次同同事食完呢個半半   之後成日話好味道喎   個湯麵辣辣哋   下次到我要食喇   哈哈


同里奧大人行陣就番屋企   佢就瞓咗接近 2 個鐘   我就唔瞓喇   之後特登出去幫家姐買奶仔同餅乾   咁買完就唔駛成日記住嘛 ~

1 包 $18 但 2 包就 $32   所以里奧大人好豪氣話買 2 包   因為係我比錢   哈哈


同水姑一齊番崇拜   之後一齊食晚飯 ~

今晚有自家製曲奇   不過我無食呀


食完就送佢搭車   里奧大人要番公司拎嘢   我就番屋企先喇 ~

水姑又買咗生果 芝麻粉同江瑤柱比我哋


開埋機洗衫就沖涼休息   睇多陣 Youtube   今晚 10 點 20 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言