2024年7月2日星期二

香港賽馬會滿貫廳 @ 跑馬地 ( 2-JUL-2024 )

火焰叉燒皇 ($238) - 呢個好味呀   叉燒啲肉好腍   同埋好香玫瑰露酒味


影唔到啲火


萬壽果杏汁燉白肺 ($537/窩 1.5) - 好濃嘅杏汁味道   飲到最後一啖都仲係熱   我本身已經灘咗一陣先飲㗎喇   之後我話飲完碗湯成個人係熱哂呀


花雕芙蓉麒麟蒸方利球 ($488/1.04) - 職員極力推介   方利聽得多   但今晚第一次食   肉質真係好滑


不得了豆腐 ($162/1.5份) - 個皮好脆   豆腐超級滑   滷水汁就淡味   我覺得呢餐飯嘅醬汁都係比較淡味


雞蛋焗魚腸 ($188) - 呢個無驚喜   我同里奧大人覺得金城好味好多


香脆鯪魚釀三寶 ($148) - 賣相靚   味道都唔錯   可惜蜆芥汁無咩味道


原籠仁稔子薑鰱魚雲 ($248) - 我覺得夠味   但糟媽話唔夠味   不過佢食慣開嘅   所以應該真係唔夠味   哈哈


脆皮炸子雞 ($228/半) - 我好飽無食到   食剩一半打包比工人   糟媽話家姐寵壞哂工人   咩都 Share   工人真係食到咀刁啦   上次家姐又拎咗香酥鴨比佢食   佢話下次唔好拎比佢食   語氣勁似太太呀   哈哈


荔蓉香酥鴨 ($208/半) - 呢個好味呀   但食完真係好飽   我哋仲叫咗白飯 ($18/碗)    但食剩一碗   所以家姐打包比工人


紅棗蓉糯米糍 ($38) - 我見家姐拎嘅時候係有煙   糟糟話我黐線   之後家姐話熱㗎原來   不過又真係無諗過糯米糍係熱就真   哈哈



蜂蜜黃金糕 ($38) - 我叫糟媽食先   我見佢食嘅時候好難咬開一半咁   之後佢話好煙韌   咁我即食啦   哈哈


芒果蓉布甸 ($52/杯) - 我落哂芒果汁   糟媽碌大對眼話做咩唔落花奶呀 ?!   我話唔鍾意花奶呀   佢話咩都要試嘛   里奧大人同糟糟都話芒果汁好酸   我同家姐唔覺得酸   之後我話個汁好開胃 呀   糟媽話唔想我咁開胃   哈哈   我其實係想話好消滯   之後糟媽話做咩里奧大人食哂先比妳㗎 ?!   我話里奧大人本身分一半比我   但我話想食其他甜品   叫佢食先   之後糟媽話妳下次嚟同佢食飯   我教妳啲嘢   唔通佢覺得里奧大人蝦我 ?!   哈哈哈哈 ~


薑汁蕃薯糖水 ($38) - 我整鬼佢哋話食蕃薯糖水   家姐糟糟同糟媽一齊啤住我   再話唔係呀嘛    之後姐夫話要食熱糖水嘛   叫呢個糖水嘅時候   我哋 4 個一齊喺度笑


蓮子百合紅豆沙 ($38) - 姑姐又係鍾意食熱嘢   
叔叔飲咗健力士黑啤 ($58) 同咖啡 ($42)   所以食唔落食糖水


( 2-JUL-2024  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   今朝里奧大人手機響先   我覺得好奇怪囉   原來我無拎手機入房呀   我仲以為自己手機鬧鐘響咗都唔知添 ~

早餐食芝麻包夾芝士   之前買咗 2 包芝士   所以依家間唔中都要咁食   哈哈 ~


今朝晏咗出門口   好在趕得到班車咋 ~

番到菇場掛住 Skype   突然醒起我月頭係要開 D/N 呀   嚇到拿拿聲去做嘢   哈哈 ~

7 月了   話咁快又 7 月 


如果同家姐同一間公司就好   哈哈


咁又已經搞咗半個鐘   之後又開始忙 lu ~

Lunch Time 落雨就唔出街啦   同阿齋傾咗半個鐘   咁又好呀   啱啱開始餓   呵呵 ~


到 3 點就搞掂   今日 5 點鐘放工   好在西瓜喺度   唔係就要準時走㗎喇 ~

我同里奧大人喺土瓜灣等   去到金鐘都只係 5 點 35 分   咁我話坐住等佢哋啦 ~

家姐 5 點 45 分打嚟話佢喺金鐘   不過等埋姐夫先出閘   咁我就再打比姑姐問佢喺邊 ?!   點知我哋一行出去想上扶手電梯去 C2   姑姐咁啱搭扶手電梯上嚟   里奧大人話姑姐呀   成個過程都係神嘅保守   因為我咁啱可以早放工   咁啱家姐又打嚟   咁啱我哋又要去 C2 就見到姑姐   始終姑姐喺加拿大係揸車   真係好少機會搭地鐵   佢話咁多條扶手電梯好似八爪魚咁   哈哈 ~

最感恩係今晚里奧大人都嚟到   本身今晚係要同人開大會   感恩勁哥幫手   唔係里奧大人就嚟唔到 lu ~

家姐同叔叔佢哋 6 點就到 C2   今晚大家都早到咗呀   因為本身約 6 點 15 分㗎   我係最遲放工嘅一個   所以我今日特登早半個鐘走   我驚行去地鐵站好耐   唔想佢哋等囉 ~

因為間酒樓未開   所以我哋周圍行下先 ~

一見 ASTRO BOY 就有啲感慨   但里奧大人就會笑囉


家姐以前買咗一套   但後尾搬屋就掉哂 lu


見唔到高樓真係好


食完行番一個圈都唔錯   哈哈哈哈



里奧大人話翠河係馬王   我對跑馬真係咩都唔知   但我買過一次馬   我買隻賠率唔知係幾多 %   我個男同事唔比我買   佢話要我買爆冷嘅   但我鬼識咩   見個騎師出名先買嘛   所以人生第一次買馬仍係最後一次買馬   但仲要係無買添   哈哈 


之後見到糟糟同糟媽   Auntie 同我握手先搞笑   不過真係好多謝糟糟同糟媽嚟食飯   因為佢負責幫我哋 Book 枱   唔係我哋唔可以喺度食飯呢 ~

糟糟同糟媽強調家姐唔鍾意食中菜   但係佢話揀去馬會食飯   不過叔叔佢哋鍾意食中菜嘛   一定就番佢啦   同埋移民咗咁耐   都好掛住香港嘅點點滴   始終係一個回憶呢 ~

糟媽無啦啦摸我隻手   又無啦啦情深款款咁望我   我話我肥咗好多啦   所以妳成日認唔到我   以前成日去妳屋企食飯㗎   不過隔咗好多好多年都無見   我話對上一次見係 2017 年啦   佢話上年咪見過囉   因為糟爸走咗   其實我意思係想話大家一齊出嚟食飯呀 ~

佢成日叫里奧大人食嘢啦   我話勁喎   記得我老公個名   係都要話下佢   所以佢對我反白眼   哈哈 ~

咁我行去問糟糟嘢   佢同糟媽話我條裙好靚   喺邊度買 ?!   可能我次次都着深色衫   好少係咁 Colorful   哈哈 ~

糟糟每次串串共講笑   糟媽就會細細力打佢隻手   抵死 ~

今晚真係體會到糟糟超級孝順   每碟餸一到就會夾比媽咪先   又係咁睇住媽咪個碗啲嘢食哂未   食完又再夾比佢   糟媽真係全程無夾過餸㗎   但糟媽係好鬼精靈   食得瞓得又行得   我好羨慕啦 ~

糟媽好搞笑   一眼望到對面嗰枱食片皮鴨   又話後面嗰枱炒嘅菜好香   叔叔話佢隔離飯香   呵呵~

其實叔叔呢兩日都好少講嘢   同埋我哋感覺佢心情仲未回復   個樣係好唔開心咁   可能真係每次番嚟都會同姑姐一齊   今次姑姐走得咁突然   可能一時間仲未接受到 ~

糟媽好識做   真係一路食一路睇實叔叔佢哋   咁糟糟同家姐話叫甜品   糟媽即刻指住叔叔方向   示意話仲食緊唔好叫甜品住   衰糟真係好鬼心急   食到一半已經話食甜品 ~

糟糟真係好有心   特登去買蝴蝶碟比叔叔同姑姐   今晚嚟同我哋一齊食飯已經好感激啦   但估唔到連我都有份   真係當我長輩咁喎   哈哈 ~

朱古力蝴蝶酥


嬸嬸買比我哋嘅花旗參糖


呢餐係 $3,041   家姐話好抵   因為我哋無睇價錢叫餸嘅   佢哋想食咩就叫咩   同埋我哋諗住起碼 $5,000 嘛 ~

差唔多 9 點半都走人喇   糟糟就揸車番屋企   我哋就行去銅鑼灣地鐵站   因為馬會職員話呢個時間唔會有的士入嚟呢 ~

家姐坐北角線   我哋同叔叔姑姐就坐金鐘線   不過我哋就早過佢哋落車呢 ~

今次我送唔到佢哋機呀   因為公司中午去飲茶   其實真係好邪囉   好記得嗰日係西瓜中午上工廠   咁我諗住佢走咗先比請假表比佢   佢聽朝就會簽比我   咁我唔駛特登入佢房比佢簽嘛 ~

之後西瓜出發   我已經寫緊請假日子   點知 BG 喺群組話 7月5日公司請食飯   請大家預留時間   咁我仲點敢請假呀 ~

番到屋企都 10 點半   要即刻沖涼喇 ~

今晚真係超級開心呀   掛住同糟糟 Whatsapp   所以成 11 點半先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言