2024年7月7日星期日

KFC 香辣脆雞 + 雞翼 + 雞膇 + 薯條 + 辣汁蘑菇飯 (外賣) ( 7-JUL-2024 )

香辣脆雞 4 件 + 雞翼 2 件 + 雞膇 4 件 + 薯條 2 包 + 辣汁蘑菇飯 4 盒 + 汽水 4 杯
最後食剩 2 件雞膇 + 4 件脆雞 + 3 盒蘑菇飯   飲剩 1 杯汽水都要倒   我同里奧大人講話我點敢再叫你自己去買嘢食呀   買完食剩咁多又要食幾餐   真係攞自己嚟搞   之後佢都話今次衰咗   哈哈


( 7-JUL-2024  SUN )

今朝同里奧大人一齊食早餐   之後就去佢公司幫手 ~



陪阿妹食早餐   之後傾密偈   感恩佢都好信任我   所以有時都想星期日見見面   了解佢嘅近況   哈哈 ~

今日里奧大人公司有戶外活動   我第一次自己參加做義工   咁做嘢又唔係咁怕自己一個人去嘅   因為其實都識其他人   只係有啲熟有啲唔熟咁啫 ~

由我話去做義工嗰日開始   里奧大人就擔心我熱得滯會中暑   係咁話到時記得帶支超凍椰子水   又話要 Set 好鬧鐘   又要買蚊怕水   不過我話唔買啦   去一次之嘛 ~

阿妹見親我又話驚我好熱頂唔順   因為佢知我每月一到嚟咗好耐   個身好虛   怕我曬暈 ~

里奧大人啲同事見我一個去做義工   覺得好出奇添呀   哈哈 ~

今日本身我係要陪個對象嘅   但對方今朝有突發事嚟唔到   咁得番我一個人囉   好在其他人都識識哋   唔係我就慘了   呵呵 ~

差唔多 11 點出發   同鴛鴦傾偈之後再同細細聲傾密偈   所以話咁快就落車咁 lu ~

12 點到菠蘿園喇   今日天氣非常好   感恩感恩


跟大隊行


菠蘿小徑   呢個名好似沿途會見到好多菠蘿咁   哈哈



菠蘿苗


終於見到個真菠蘿



依家先正式踏入菠蘿園   哈哈



兩隻貓仔好靚呀   所以即 Send 比家姐睇


繼續行


有幾個活動場地


地圖



望出去係咁嘅   種植地方唔係好大


里奧大人就係日日記住話要帶呢個水樽   佢幫我裝咗好冰凍嘅椰子水


每人可以免費換領 $12 嘅飲品


鴛鴦比咗蚊貼比我貼件衫同褲


我比個行程表比里奧大人睇   佢話我最開心啦   一落車就去食飯   但我話我係去做嘢唔係食同玩囉   呵呵 ~

同鴛鴦撐枱腳呀   我話好難得咁嘅機會   哈哈   不過食到一半佢要去接人   之後番到嚟就有活動了 ~

我哋坐嘅位置係好涼


菠蘿豬扒腸仔飯


好在有菠蘿咋   因為鴛鴦嗰盒無菠蘿呀


好在所有活動都係喺帳篷下面進行   我初初以為係露天㗎 ~

種生菜


細細包嘅種子   差點吹走咗呀


搞掂   可以拎番屋企


第一次玩輕黏土   其實我覺得跟小朋友玩係學識好多嘢㗎   哈哈



原來有咁多公仔款式   不過我哋只係剩番恐龍同獨角獸咋


我好專心咁整㗎


其實我唔知獨角獸本身係咩顏色   


咁見到 K 弟兄去換嘢   之後我話跟你去吖   我係路痴驚認唔到路   咁買完經過去影草泥馬   影完轉身見到佢喺我後面   我即話 Sorry 呀   原來你等緊我   因為我認到條路   所以影下相   佢話頭先聽到我話係路痴   佢驚我唔識番入去呀 ~

去換飲品   咁熱只想飲酸嘢


光脫脫嘅草泥馬






爽呀


又開始另一個活動喇   今日原來可以坐多過企   呵呵 ~

我無玩沙畫呀   因為風扇喺我上面吹住   唔想成臉都係沙


突然聽到一下超勁大聲嘅雷


啲白雲白到好似假


難得細細聲去洗手間   我又跟埋去呀   之後又周圍睇下嘢 ~

菠蘿生長過程   




我覺得佢哋好似韓國一個藝人   哈哈




熱到想瞓覺


菠蘿田 


真假菠蘿


檸檬 ?!


多肉植物




一坐低又有另一個活動喇   咁都唔錯   唔會有悶場 ~   

用水彩油呢隻草泥馬


靚到不得了   哈哈哈哈   


3 點左右玩團體遊戲   玩咗差唔多一個鐘   體力透支了   哈哈哈哈 ~

小朋友贏咗有小禮物   所以請我食


之後就戶外活動再加大合照   因為我拎住個大袋好重呀   所以影完都番番入去活動場地 lu ~

影下個天


度度都起樓


天空之鏡



結婚用咁   哈哈


帶手巾仔抹汗   好過用紙巾


呢個保溫杯都好用   因為 Keep 到 6 個鐘都仲係好冰凍   所以戶外一定要帶呢個杯   同埋最緊要唔重呢


本來 5 點半先走   但好多人 4 點幾都自己走先   所以我哋即改 5 點走喇 ~

今日里奧大人同榴槤 Melody 佢哋開會   本身希望 3 點開完   點知開到 5 點   同我同步   不過佢辛苦好多   哈哈 ~

有人買飼料餵佢   所以起身




感恩今日天氣好好同埋無落雨   我覺得比我想像中舒服   可能有瓦遮頭呀   里奧大人話見我 Send 比佢張相見到有帳蓬就當堂放心   因為如果喺露天進行活動   佢係好驚我中暑呢 ~   

我兩次都係坐前面第 2 行   里奧大人話工作人員梗係坐前面啦   咁又係喎   哈哈


最鍾意望到樹



地下顏色係唔同㗎


影埋呢張就唔知出邊度 lu


估唔到又唔眼瞓喎   咁其實我一啲都唔攰嘅   感恩感恩 ~

里奧大人問我喺邊 ?!   我影呢張比佢睇   我話應該到沙田啩


我跟車到集合地點就解散   因為今晚唔想出去食   所以里奧大人去買 KFC 番屋企食呢 ~

番到屋企即沖涼   我反而覺得今日唔係流咗好多汗咁   我覺得平時食完 Lunch 去買菜仲流得多汗呀 ~

一出廳就見到一雞桶   我覺得可能兩份套餐裝埋一桶啦   因為里奧大人係用積分換嘅 ~

之後我拎埋其他嘢出嚟   見有 4 個紙杯   我都覺得係 2 杯係汽水 2 杯係雞飯   點知 4 杯都係汽水   我即問里奧大人點解咁多汽水嘅 ?!   原來佢話心急得滯   換咗 2 個 2 人套餐呀   怪不得咁多啦   好在可以留番 ~

食到半路   里奧大人話仲有糖水   我第一句唔係講正呀   而係問佢買咗幾多碗 ?!   好在佢話 1 碗咋 ~

差唔多 9 點先食糖水   其實一路食一路睇電視係好享受嘅   哈哈 ~

我問里奧大人有無掛住我 ?!   佢話有呀   估唔到佢咁講   不過我相信佢真係好擔心我嘅   始終我一個人去嘛 ~

今次芋頭好好味   口感好粉糯


睇多陣福寶   今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言