2024年7月28日星期日

燒排骨 (外賣) + 滷水鵝 (外賣) ( 28-JUL-2024 )




( 28-JUL-2024  SUN )

今朝同里奧大人一樣 7 點起身   不過我就係去家姐屋企嘅 ~

我有時 Whatsapp 用手寫嘅   所以見差唔多字型就按㗎喇   其實唔係家姐咁講   我都唔知自己打錯咁多   無計啦   我又眼濛濛   兩面雨差唔多字型   哈哈哈哈


家姐問我想食咩 ?!   我話唔食粥   姐夫就唔食糯米雞   最搞笑係佢問想食咩   但我哋答唔想食咩   哈哈   因為正常係想食嘅嘢係多過唔想食嘅 ~

落車嘅時候無雨   咁繼續行啦   見到前面係落緊雨   但我行緊嗰邊就無雨   真係覺得好神奇呀   諗住影 Video 比家姐睇   但啲雨開始向我邊落喇   所以拿拿聲開遮呀   我真係第一次見咁情況咋 ~

煎蘿蔔糕都幾好味


上次叫哂點心先見到子薑叉燒酥   我話下次要食   所以都知家姐今次實會叫


春卷


家姐一定要我哋食嘅鳳爪   哈哈


牛肉腸都好多牛肉


我最鍾意食嘅干蒸牛肉


食完就同家姐行超市   因為要買罐裝咖啡   只係 $6/罐咋   所以再買 4 支   因為家姐之前幫我買咗 4 支呢 ~

一入屋   Berry 女突然好熱情咁撲我   起碼 20 秒都有   比佢撲完先放低個袋同換拖鞋   搞到次序調轉哂   哈哈 ~

Berry 女尋日沖完涼   所以啲毛好滑   我係咁摸係咁索   之後煩到佢成日要走   哈哈 ~   

我特登對住 Berry 講   唔好又咬到我到流血呀   家姐真係好快擰轉身話: 佢上次無咬妳   哈哈


比佢自己慢慢咬



食咗好耐咁   但餵佢食就好快食完


男人樣咁   哈哈


之後又食哂啲狗糧


今日 Berry 要食杜蟲藥   家姐負責拎藥丸放入芝士粒   工人就負責包好粒芝士粒   工人就話去洗手先   抹完手就出嚟諗住餵 Berry 食杜蟲藥   家姐就拎張紙巾比佢再話: 小姐   妳抹乾隻手先啦   工人話抹咗但唔係咁乾   呢句好笑呀   哈哈 ~

知道要食藥   所以好緊張


食 1 粒藥要用 3 粒芝士   我都唔記得嗰時點餵朱朱食藥添 


好尖嘅牙仔


食哂就乖喇


佢係會聞下先食



餵佢食藥辛苦過自己食藥   哈哈


要將芝士粒 "質" 入佢個口先得㗎


工人今日出旺角   咁啱今日地鐵好似唔停旺角站定咩   咁家姐教佢點搭地鐵啦   仲叫佢出到旺角打比家姐   咁佢到咗旺角就打比家姐   仲教番家姐點行先搞笑   之後又問家姐飲唔飲珍珠奶茶 ?!   不過家姐都唔飲 lu   因為一陣都要出去 ~

同家姐傾偈啦   糟糟咁啱又打比家姐   佢又好奇怪我又喺家姐屋企 ?!   家姐就話我今日唔駛去教會幫手   所以嚟探 Berry 囉 ~

家姐話佢上星期都整親右手嘅食指呀   又係係咁滴血   又會咁啱嘅 ~

跟住我哋入房   咁就乖喇   以前姐夫唔比啲狗仔跳上床㗎   依家 Berry 點瞓張床都得呀   所以我都覺得姐夫都錫 Berry 嘅   同埋教得好過家姐   哈哈


12 點唔夠就同家姐去買麵包   職員答佢 12 點半先有   之後佢同我睇其他嘢   好在我聽到另一個職員問佢係咪要咋 ?!   咁我哋唔駛周圍行嘛 ~

家姐順便買埋麥包比肥仔   之後佢拎條麵包拎到好似好重咁   咁我幫佢拎啦   原來真係好重 ~

家姐話佢好鍾意買嘢   就算自己唔食都想買   好似薯片咁   買咗比我同工人   我話我咪一樣   食完 Lunch 周圍行就硬係買啲嘢   我包餅乾下個月就到期啦   成日買完又唔想食先擺咁耐   之後我話我哋應該有囤積症   上次睇電視講話不斷重覆買嘢   咁我哋應該唔嚴重嘅   因為只係買嘢   唔係通街執嘢   哈哈 ~

焦糖咖啡朱古力生方包 ($60/條)


職員分開 2 袋裝   咁就方便喇   我哋唔駛自己分


家姐比一半比我   另一半就同佢同事 Share 食   上星期佢已經話買嚟 Share 食㗎喇   但我哋又唔記得   所以今朝佢講咗幾次話一定要買㗎喇


傾多一陣偈就同 Berry 落街   順便送埋我去搭車   但行到一半又好似想落雨咁   所以叫佢哋番屋企先呀   我等多 7 分鐘就有車   唔駛陪我 ~

成日望住出面   因為想落雨呀


同里奧大人去食下午茶   去街市買菜同去樓上買雞上脾肉   今日又係芒果條試食   不過我唔排隊食 lu ~



番到屋企即沖涼洗頭   抖陣就滾蕃茄薯仔湯   咁聽晚就有湯飲 ~

特選寧夏枸杞 ($37) / 原色茯苓粒 ($16) / 美國特選原味核桃仁 ($27)   我覺得樓上買嘅嘢唔貴   同埋質量都唔錯


里奧大人 4 點幾番到屋企   一入屋就話好香咖啡味   我話我煲緊湯只聞到蕃茄味咋噃   之後佢行埋去餐枱嗰邊   話係啲麵包好香咖啡味呀 ~

今晚大家唔太餓   所以今晚 7 點先開餐 ~

是日晚餐 - 燒排骨 (外賣) + 滷水鵝 (外賣)

燒排骨 (外賣) - 經過見到幾靚   估唔到又幾好味喎   里奧大人今次勁喇   話出面好少有燒排骨賣   我話你又知道係燒排骨咁勁嘅   因為平時佢食咩都唔知咁㗎   同埋我話佢今日食下午茶話叉燒無富華咁好食   所以特登再買比你食囉   呵呵 ~   

滷水鵝 (外賣) - 呢盒只係 $25 咋   但我覺得咁嘅份量都唔錯   因為食咗 2 件咋   哈哈哈哈   又要留番聽晚添 ~

洗埋碗就沖涼   之後等埋里奧大人沖涼同熨衫   佢抖陣就一齊網上散拜   之後再睇陣 Youtube 同奧運   不過我就 10 點半瞓   里奧大人就繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言