2024年7月23日星期二

蜜汁焗金沙骨 + 菜心苗 + 炸魚皮 (外賣) ( 23-JUL-2024 )





( 23-JUL-2024  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   瞓得好條腰都唔會痛呢 ~

早餐仍然食提子吐司   但搽花生醬 ~


食完就靈修 10 分鐘就番工   呢排又少咗靈修添 ~

菇場忙下停下   日日係咁都唔錯 ~

Lunch Time 出去食牛筋米   食完就去買菜同龍眼   最後買埋炸魚皮就番菇場喇 ~


又係忙下停下   再望個鐘已經 4 點   今日時間過得好快呀 ~

放工即走   番到屋企要即預備晚餐喇 ~

呢包炸魚皮要 $27   都幾好味   同埋我鍾意呢個包裝呀   咁拎無咁易整碎啲魚皮呢


是日晚餐 - 蜜汁焗金沙骨 + 菜心苗 + 炸魚皮 (外賣)

蜜汁焗金沙骨 - 我覺得好好味呀   因為我要食飯   估唔到連里奧大人都話好味   真係要多謝李錦記叉燒醬   哈哈哈哈 ~

菜心苗 - 今次啲菜無咁甜   好在只買 1 斤 ~ 

炸魚皮 (外賣) - 我見到阿爽食炸魚皮   搞到我都要買番包嚟食呀   不過食唔哂   要留番聽晚再食 ~

食完飯就家姐打嚟   真係時間啱啱好喎   佢特登打嚟話 HKTV Mall 無改到送貨地址   要喺我屋企附近拎   我話無問題喎   見到面比就得啦   之後佢話訂咗 1 箱廁紙同 Berry 女零食   佢話好在即刻改番送貨地址   但就要改埋時間   不過無改到我手機號碼   所以叫我留意訊息 ~

頭先佢講個過程嘅時候   我叫佢講重點先   即係改唔改到地址 ?!   佢就好驚訝話妳係咪食緊飯呀 ?!   我話唔係   我驚一陣傾傾下又講咗第樣嘢啫 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息   里奧大人就熨衫   佢話今晚熨一機衫好過聽晚一次熨兩機衫   哈哈 ~

睇陣福寶   今晚 10 點 07 分去瞓覺添呀   勁早呢 ~

沒有留言:

發佈留言