2024年7月5日星期五

煎釀三寶 (外賣) ( 5-JUL-2024 )

買咗 16 件再加 1 件炸油糍   飽到反肚   哈哈


我鍾意食尖椒同炸雲吞皮


尋晚食剩嘅炒飯   今晚要食埋去喇


前喺 759 買嘅   職員話特價   咁我買 2 支啦   里奧大人問係咪好飲 ?!   我話未飲過喎   佢笑住話以為好飲先買   哈哈


( 5-JUL-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光   但臨醒之前連續發咗好多個夢呀 ~

同小組弟兄姊妹去旅行   有得食自助早餐   但我掛住睇無影相   食完又趕住走   所以無得再番去影相 ~

去機場之前就去 Ivy 屋企   阿 Jack 要拎洗頭水   好記得係拎咗十幾支細嘅   再用一個大膠袋裝住   但當時趕住出面口   叫佢放入喼就算喇 ~

再去等 Lift 嘅時候   見到佢哋嗰層係一層樓打通哂所有單位   之後有共用空間 ~

另一個夢係同幾個唔識嘅人一齊坐   之後有河水沖落嚟好恐怖   但我哋無啦啦又變咗坐喺個大嘅盤入面 ~

早餐仍然食菠蘿包   以前喺茶記就會食芝腿菠蘿包   日日食都覺得好好味㗎   哈哈 ~


靈修半個鐘呀   開心開心   點解咁開心係因為我真係好懶   依家只係睇咗 1/4 聖經咋   真係要努力努力 ~

菇場唔忙   家姐打嚟講一樣嘢   但之後又傾咗 25 分鐘   所以時間就過得好快喇   呵呵 ~

Lunch Time 出去飲茶   因為舊老闆番咗嚟呢   佢話菇場仍然咁靜  哈哈 ~

因為我哋全部都唔想同阿怪坐   咁啱我哋 11 個人坐一枱   阿怪嬲爆爆咁企喺我哋張枱後面   感覺佢係想攝埋嚟坐囉 ~

佢係都唔肯坐另一枱   因為要同老闆坐嘛   阿後講咗 2 次佢都唔走   肥仔豪又係企咗喺中間好耐   不過佢係負責揀點心比老闆佢哋   最後老闆嗰張枱太迫   佢即刻過嚟坐呀   船頭見佢坐埋嚟   話佢已經入咗閘   哈哈 ~

阿怪其實真係好勁   真係無一個人係鍾意佢   唔鍾意佢都算   係個個直頭憎佢 ~

我哋 9 女 2 男食 39 款點心再加個伊麵   真係唔簡單   哈哈哈哈 ~

我叫春風得意腸   可能粉紅色皮   無咩同事食呀   我要食 2 件囉








灌湯餃好味呀


熱嘅綠豆沙   估唔到咁多料


肥仔豪成日唔夾嘢咁   我話一講到食   佢唔夠我哋呢班女人勁啦   所以我咪成日夾比佢囉   佢哋話我迫肥仔豪食嘢   哈哈 ~

我叫肥仔豪食多啲   因為成日要開夜   點知船頭話我好毒呀   話食多啲要開夜   我咪話佢囉   佢講少幾隻字   意思當堂唔同哂呀 ~

食到 2 點就番菇場   唔忙又 Skype 啦   當練打字都好㗎   呵呵 ~

放工即走   里奧大人去買煎釀三寶   所以番到屋企就可以食晚餐了 ~

依家 Circle K 只係 $5/杯   家姐又話幾好味   所以我買咗 4 杯


洗埋碗再抖陣   之後里奧大人幫我染髮 ~

今次係里奧大人話幫我染髮   我扮慘話係咪驚人哋話我老過妳呀 ?!   佢話梗係唔係啦   妳次次有活動就會染髮家嘛   咁佢又講得啱嘅   哈哈 ~

沖埋涼就休息啦   今日里奧大人洗窗簾又熨衫   呢兩樣係佢唯一會主動做嘅家務   咁有時都會主動話洗碗嘅   但次數真係唔多   佢話最唔鍾意就係煮餸   可能覺得煩   同埋係零興趣   咁佢係咪以為我對煮嘢食係好有興趣呢 ?!   哈哈 ~

上次買脆皮朱古力雪條比里奧大人   估唔到送個 Custard Puff  


我已經盡力 "必" 哂啲餡出嚟㗎喇 


睇下 Youtube   其實10 點已經瞓鬼咗   之後醒一醒已經 10 點 20 分   咁即入房瞓喇 ~

2 則留言: