2024年7月18日星期四

辣子雞拚魚香茄子飯 + 生炒骨拚椒鹽豬扒飯 (外賣) ( 18-JUL-2024 )




( 18-JUL-2024  THU )

感恩一覺瞓天光   但又係感覺想作病咁囉 ~

同里奧大人出去食早餐   對於我嚟講真係算 Relax 㗎 ~



菇場唔忙   溫總 11 點 40 分先打嚟搵我幫佢整啲嘢   搞到差唔多 12 點 05 分先出去 ~

本來想出去食   但都係心掛掛   所以最後買燒賣+炒麵番菇場食 ~


未夠鐘都開工喇   想快啲了咗件心事   其實成件事好簡單   就咁改客單就可以   唔明點解溫總要加多條 Line 加數量之後再 Cancel   咁同工廠又唔 Match 喎   不過最麻煩就係個 System   因為我上次差啲向肥仔豪求救   但其實係條 Line 調轉咗   所以就知道溫總就係咁樣搞亂咗呢 ~

搞咗成個鐘   真係好唔鍾意新 System   改一樣嘢要十幾個步驟   雖然我有的是時間   但唔係咁樣浪費囉 ~

放工買埋外賣先番屋企   食完就要去搞啲嘢 ~

後生鍾意飲午花茶   因為媽咪會煲比我哋飲   依家年紀大係必須要飲涼茶   同埋唔要咁甜   所以身體係最誠實   唔認老唔得   哈哈


番到屋企即開機洗衫   之後沖涼   抖陣再食生果 ~

里奧大人熨褲   之後話好攰留番聽晚熨   原來佢今日喺做公做搬運   所以對腳好攰呀   但其實我都諗住晾完衫先熨   咁我話我可以熨埋啲衫   不過我企得耐條腰都痛   我都熨剩幾件留番聽晚熨呀 ~

龍眼都清甜   又要講番後生嘅時候   好記得有次自己一個人食咗 1 磅龍眼同 1 磅荔枝   因為實在太好味   但其實好在無事咋   始終糖份高嘛


打下機又睇下寶家   今晚 10 點 50 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言