2012年7月11日星期三

白菜豬肉餃米粉 ( 11-jul-2012 )


( 11-jul-2012 wed )

今朝 8 點 15 分先起身   其實真係勁攰勁唔想番工囉 ~

早餐諗住食粉果   不過啱啱先蒸   9 點喇   唔等啦   所以轉食腸粉算喇 ~



菇場無嘢做最好啦   可以抖下   今次攰到連上網都唔想上呀 ~

lunch time 諗住瞓   但又瞓唔到   食咗塊 " 美心排包至尊 " 做 lunch   唔係食藥真係唔想食嘢   不過今次美心嘅排包好有驚喜   因為好香牛油味   我已經病到無咩味雷都覺得好香牛油味喎 ~

放工即走   好耐無搭小巴   同埋食完藥個人又呆呆滯滯   嘟多咗錢添   激氣 ~

里奧大人晏晝有 urgent 嘢所以上大陸   咁我又唔想出街食   所以都係煮米粉食算喇 ~

是日懶餐 - 白菜豬肉餃米粉

白菜豬肉餃米粉 - 本來想食腸仔   不過未開   都懶得開   所以淥一粒水餃   都係韭菜豬肉餃好味 d   今次淥咗 2 個米粉再加多半碗什豆   食到 2/3 已經好飽   要抖陣再食過 ~ 

食到咁飽   所以拖地幫助消化   之後沖完涼就休息喇 ~  

里奧大人差唔多 10 點先放工   番到屋企見我唔開冷氣覺得好奇怪呀   真係好唔舒服先唔開呢   因為我超級怕熱嘛   見佢拎住個 m 記紙袋   幾驚佢又食餐呀   我真係幫唔到佢食薯條呢   好在佢食至尊   佢食完又做公司嘢   不過我唔陪佢喇   好鬼攰   要入房瞓喇 ~
   

沒有留言:

發佈留言