2012年7月2日星期一

Day 3/5 ( Part 3/3 ) 超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 2-jul-2012 )

繼續行程  Part 3  ( 2-jul-2012 mon ) 

食完第一 round 之後   老闆就帶我地去果園參觀   介紹 榴槤   熱情果   荔枝   蜜蜂   咁近距離見到呢 d   個個都好興奮   除咗小寶   因為佢都係應該最想只係狂食榴槤狂食榴槤   嘩哈哈哈 ~












 

新鮮蜂蜜 - 原來帶 d 酸味架


 

( 放煙等蜜蜂 clam down )




蜂后呀   佢一行呢   其他 d 蜜蜂會開路   好得意   因為親眼見到


Passion Fruit ( 熱情果 ) - 酸到呢   所以比哂小寶食   佢真係食到好滋味咁架   呵呵 


荔枝樹 - 未熟架   如果熟就好啦   又可以試下





老樹 - 呢棵 1987 年




貓山王用繩縛住  唔係跌落黎呢   野豬會食哂架









隻狗好乖   沿途跟住我地架   應該係保護果園老闆   我地去到果園嘅時候   佢地好乖坐喺枱底   唔會走黎聞我地架   咁我都無咁驚   哈哈

( 我覺對耳仔好似好大咁嘅 )



Buddys   好得意呀

老闆有 3 隻狗架   隻隻都好乖   我地抖緊嘅時候   老闆收到 call 話有大蛇   即刻拎支搶出黎   幾英呀   之後 3 隻狗一齊跟住去   我覺得好感動呀   d 狗真係好生性   唔怕死   最緊要係保護到主人  


( 多謝阿表 & 小寶 ^^ )

個個一心睇榴槤影榴槤   我真係無咁距離見過榴槤樹架   阿表又異常振奮   明明話帶大機影果園   點知居然無影到整個果園嘅場面   里奧大人同小寶又係主攻榴槤   無影園景   不過都無乜所謂   因為我地下次都會再黎   已經諗埋策略點食點影呢 ~  

差唔多 5 點就走喇   今次食咗 2 round 咋   第 2 round 仲係只食得 1 個貓山王   比個竹腳搞掂哂我地啦   唔係唔止食咁小呀   同埋我真係飽到上喉嚨頂   再比我食就獲利回吐架喇   與此同時   我發覺呢個密密食嘅 trip 一定要有小寶   無佢真係唔掂呀   我自問有食力都甘拜下風 ~ 

之前掛住跟老闆車   應該無人會記住入去嘅位置   所以走嘅時候都唔記得轉左定轉右   小寶問我   太睇得起我啦   後尾唔知阿表定里奧大人話轉左   好左啱路   因為阿表話轉錯就會去好遠架喇 ~


又坐咗差唔多 2 個鐘頭車   今次我同里奧大人又喺車度瞓咗   好難唔瞓   頭先出完汗   又飽喎   所以真係辛苦哂小寶同阿表呢 ~

居然有 d 塞車呀   好在阿表兜路   所以差唔多 7 點幾就到咗 SS2 Pasar Malam 喇 ~ 

一落車都幾大風   仲好開心同阿表講掃街有風好舒服   點知佢話原來想落雨   嘩   嚇得我地要快快行   快快買   快快食呀 ~

邊行邊食   我好鍾意圍埋一齊篤黎食嘅感覺呀   再買 d 一陣食   之後去買涼鞋   最後就係買大量脆脆番香港   超級超級滿足呀 ~

Keropok Lekor - 馬來西亞東海岸美食 ( 炸魚條 ) - 好濃魚味呀   但唔腥   唔係要食其他嘢   我會想再買黎食 


菜粿 = 香港嘅粉果


麻坡 Otak Otak - 上次食過好食   今次都一樣好好食


買江魚仔嘅檔口



香蔥薄脆 - 里奧大人指定要食架

脆脆檔口 - 好多款架   同埋仲有餅乾   不過我主要係買 "米米" 同 "海鮮脆" 呢


實在太多嘢拎   所以喺食街叫 2 杯嘢飲   我地就可以坐得   又可以放哂 d 嘢食一齊食喇 ~  


Rojak - 今次無咁辣   定係我咁好彩食到果件唔辣呢   哈

菜粿 ( 三個口味 : 韭菜 / 沙葛 / Sambal ) - 阿表話今次算厚皮喎   我話香港囓厚皮係睇唔到餡嘅顏色架   所以唔算厚   同埋我覺得餡嘅份量都唔小     



食到都飽飽地   但今次重點係食碌碌   今晚好舒服呀   完全唔覺得熱   食下傾下   之後小寶又介紹 Ramly Burger 比里奧大人食   其實個個都好飽   所以停一停   再諗幾諗   我同里奧大人講   唔食下次未必黎食架喇   佢就會食呢   小寶又係咁話好好味   佢都想食   之後聲都唔聲就一齊去買黎 share 食   friend 到呢   估唔到小寶真係好想食   因為佢食得快過里奧大人呀   好小見呢   但佢食碌碌又話飽唔食   暈 ~








Ramly Burger - 阿表話係馬來西亞著名 Burger 檔   大部分 7-11 外夜晚都設立 Ramly Burger 檔   小寶唔食牛   所以食
雞肉 Burger   我食咗一啖   d 醬汁酸酸甜甜好味呀   成個包完全唔覺得乾   正呀   街邊檔都咁好食   woo 





今晚真係食夠喇   所以阿表帶我地去買貓山王   因為我想買比媽咪食   好感恩有得買呀   原來唔係檔檔有架 ~ 

2 個老闆非常非常之健談   傾下傾下一望   無啦啦又多咗 3 個人企喺老闆後面   計埋我地   總共有 9 個人圍埋企喺度傾計   幾墟冚呀真係   之後又介紹山竹   又傾下   又每人開一粒比我地食   其實真係好鬼飽啦   但佢係都要我地食   咁我地都要比面   之後包好哂盒貓山王   又話邊個明星黎過  邊個最衰   邊個最好咁   又傾一大輪   之後我地要走啦   咁影下相   佢叫我地坐佢個收錢位度影呀   又比把開榴槤刀我地做道具   超好玩呀   下次都會再黎呢間食同買呢 ~


Durian Buffet - 我見到有人張枱有幾盒打包榴槤   同里奧大人講話都幾好喎   食唔哂可以打包   里奧大人話人地係咪唔係食 Buffet 呀 ?!?!   嘩哈   係喎   無理由食唔哂打包咁 so 家嘛



每枱都差唔多 1 人個 1 個榴槤   我覺得大開眼界呀   因為我食榴槤真係當飯後果   唔會當正餐呢


好喇   又 12 點幾喇   要番酒店休息呢   呢日最攰應該係小寶喇 ~


行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言