2012年7月19日星期四

Food Court @ Piago ( 九龍灣 ) + ( 19-jul-2012 ) + ( 20-jul-2012 S/L )


( 19-jul-2012 thu )


星期四 lu   仍然咁攰架   真係要早 d 瞓覺先得喇 ~


早餐食腿蛋治   好唔想食蛋   但唔知食咩好 ~


lunch box 又係蕃茄意粉   同事同我講話好似見我兩日都係蕃茄意   我話係架   分兩日先食得哂   佢個樣好愕然呀   因為佢 lunch box 係每朝早整架   我真係好佩服佢   我一定唔會朝早整囉   瞓多陣好過 ~

hea 到放工即走喇   里奧大人今晚要去九龍灣   所以我番屋企坐陣就 join 埋佢一齊食飯喇 ~

佢呢期好鍾意食 Pepper Lunch鐵板牛肉飯   之前星期六佢自己食咗   今晚又想食   搞到我都想食 ~

食完行陣超市   買咗 2 pack 雪條就走人 lu ~

個肚谷住谷住   終於每月一到   個肚又有 d 唔舒服   所以 10 點半瞓喇 ~


( 20-jul-2012 fri  S/L )

嘩   諗住番到工   不過瞓得唔好   同埋有 d 痛   最大問題係成日嘔   所以都係 S/L 算喇 ~

瞓到 5 點半就起身   6 點睇醫生   之後番屋企沖涼食藥   諗住睇電視   點知一醒已經 10 點   里奧大人啱啱番到屋企   咁我食咗 d 止嘔藥   個人都溫溫燉燉   所以我都入房瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言