2012年7月12日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 12-jul-2012 )

炒米粉 ( 魚片 / 火腿 / 韭王 / 蒜芹 )


牛脷酥 / 油炸鬼 / 煎堆


皮蛋豬潤肉丸鯇魚片粥


泰式酸辣無骨鳳爪 - 家姐同事整嘅   不過毫無酸味可言   好似食緊泰式雞醬鳳爪咁

( 12-jul-2012 thu )

今朝 8 點先起身   但一樣好攰噃 ~

過馬路 8 卦企喺我隔離   又一齊食早餐啦   佢食米粉餐   我食三文治餐   但我食咗一件三文治   佢已經食完個米粉餐   我又要快 d 食   所以好驚同佢同步食嘢架   都唔知點解佢可以食嘢快成咁 ~



菇場靜   搞到我好想瞓覺添 ~

lunch 食埋剩咗果 3 塊排包   加一包麥精   之後瞓咗半個鐘呀   不過可以再瞓就更好啦 ~

里奧大人上咗大陸   我又番媽咪屋企食飯喇   今晚食粥   家姐想食油炸鬼   所以我喺菇場附近買完先番媽咪屋企喇 ~

食下傾下   又睇下電視   差唔多 9 點同家姐一齊走喇 ~

里奧大人就差唔多 10 點半先番到屋企   佢明明話食埋先番屋企   但佢話果陣無咩胃口   所以番黎煮麵   我話我唔煮架   佢食麵又要食餸   想開豆豉鯪魚   我話有五香肉丁   不過係福字牌   但佢話無水仙牌咁好味喎   我睇下個樣又真係無咁吸引嘅   無計啦   我話要平嘛   佢問我平幾多   我話平幾 5 蚊架   福字牌都要 $10.9 啦   但下次都係買番水仙牌算喇 ~


沒有留言:

發佈留言