2012年7月28日星期六

文記傳統車仔麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 28-jul-2012 )

炸餃子 / 炸魚蛋


腸粉 ( $7 / 3 條 )


牛腩 / 生菜 / 幼麵

( 28-jul-2012 sat )

今朝瞓到 8 點先起身   早餐食餐蛋治   woo   星期六食咩都特別開心咁架喎 ~ 


番到菇場有嘢做添   不過咁都好   時間過得超快 ~

放工即走   番到屋企坐一陣   之後家姐打黎   叫我地一齊去 :CHOCOLATE 買衫   之後趕到我腸又痛   仲標埋冷汗   口唇都白埋呀   嘩   睇黎真係要減肥喇 ~

今次反而里奧大人有收穫   買到 4 件 tee   真係次次無諗住買反而有收穫 ~

之後一齊去 Delifrance 食 tea    食完就各自番屋企 lu ~

雜菜湯



歐陸沙律


鮮蝦扁意粉


煙三文魚雜菜扁意粉


迷你雪糖酥伴蛋糕 ( 配芒果醬 )


凍 Cafe Latte / 凍 Cafe Vanilla

4 點半番到屋企   玩 Line 又 hea 下   6 點就出發喇   去文記車仔麵炸魚蛋就去睇戲喇 ~

今晚睇 "Batman 3"   我同里奧大人講一定要食爆谷   正想去買爆谷嘅時候   突然有人叫我   我好驚呀   即刻好大力捉住里奧大人隻手   佢比我嚇到唔知咩事呀   估唔到係老友 CC 叫我   好開心呀   估唔到會見到佢地兩公婆   之後佢地食唔哂 2 份爆谷   比咗 1 份我地   無啦啦有免費爆谷同汽水   真係好感恩呀 ~

佢地坐我地後兩行   睇完一齊走   可惜佢地約咗朋友   唔係一齊食飯   行到德福就分手喇   之後里奧大人講話見到熟朋友   感覺真係好唔同   唔需要刻意搵嘢講   呢 d 感覺最舒服呢 ~

我食完爆谷仲好飽   所以唔想食嘢   里奧大人就去 m 記買咗個豬柳蛋漢堡當晚餐算數 ~  

沒有留言:

發佈留言