2012年7月4日星期三

超幸運感恩.美好回憶記錄 @ 馬來西亞.吉隆坡 2012

今次能夠喺 6 月 30 日朝早 9 點如期出發去吉隆坡   真係非常感恩   確實知道神對我嘅保守看顧   感謝神 ~

6 月 29 日已經知道 6 月 30 日肯定會掛 8 號風球   我仍都打定去問航空公司   如果掛 8 號風球應該點做   好明顯心裡面已經作好最壞打算 ~

同事又話會朝早 8 點打到正一正   家姐同里奧大人又打黎咁講   連阿表都緊貼風向   都係知道會打到正一正   我個心真係沉到不能再沉呢   只有密密的急切禱告 ~

夜晚 10 點 20 分終於掛 8 號喇   即 line 阿表知啦   唔係到時佢準時到機場接我地機就有排等喇   風球一掛一般係 12 個鐘   所以都預咗夜晚先到吉隆坡呢   因為航空公司話如果 delay 要睇下班有無位   有先可以上   無就要再等下一班   等到有位為止 ~

我雖然係預咗夜晚先到吉隆坡   但都好唔開心嘛   難得見面   咁就無咗一日時間   之後又急切祈禱   我又瞓下醒下   醒咗又祈禱 ~

之後家姐 4 點幾打黎話落咗 8 號呀   家姐仲問我係咪祈禱   我好開心家姐咁問我   我好希望佢都相信神嘛   可以如期出發   我同里奧大人都確實感受到神嘅保守帶領   感恩感恩 ~
好   講番點解又去吉隆坡先   事緣係因為里奧大人 annual dinner 抽中咗中旅社 $2200 cash coupon   8 月中到期   所以我地 6 月中一定要諗去邊   我就諗住去澳門 or 長隆   因為咁樣唔駛自己貼錢   諗住 book 啦   點知 full 哂   諗住去泰國   平 d 嘛   但又係 full 咗 ~   

之後走啦   諗住番到屋企再諗去邊囉   點知里奧大人就問我去唔去探阿表   嘩嘩嘩   佢提出架   我當然好想啦   所以即番轉頭攞資料呀   因為我地都要問埋阿表得唔得閒先可以做決定呢 ~

最後決定揀 6 月尾去   因為 7 月 2 號放假   咁可以請小一日假   同埋我又係剛送走每月一到   真係 perfect 到呢   非常之感恩樣樣都有好安排呀 ~

今次真係同阿表講明係要 hea 同傾計   因為我同里奧大人覺得上次阿表安排得 d 節目太豐富喇   根本無時間傾計囉 ~

我又係略略講比阿表知   我想食 d 咩買 d 咩   不過舊地重遊   無咩話特別想食想買   真係最主要係傾計 ~

之前阿表日日同我講話 KL 好熱勁熱爆熱   要有心理準備   因為佢知我非常怕熱   所以我聽到嘅時候都幾驚   因為我真係好憎立痴痴嘅感覺架 ~

但去到天氣非常之好喎   雖然無藍天白雲   但至小唔係爆熱   同埋無落雨   所以超感恩呀 ~

今次住 Novotel Hotel   位置又好   我覺得好過 Corus 好多   因為對住 Pavilion  好易認   我呢個路痴都認到路喎   又旺中帶靜   同埋呢間服務態度都好好   做嘢快手   一入房又覺得好光猛   好舒服   所以我好鍾意呀 ~

我地今次主要去好多 Local 地方食嘢   我同里奧大人最愛也   因為咁先感愛到當地文化嘛   ( 某 d 人可能覺 cheap 覺地方污糟 )    講真   好唔好食係其次   因為一分錢一分貨   我唔會妙想天開咁諗住 RM50 可以食到 RM200 水準囉   我地又唔係食家   同埋好唔好食真係好主觀嘛 ~

我個人認為   如果每次用自己食開嘅味道黎比較   又或者用香港嘅水平黎比較   咁對每個國家都好唔公平   每個國家都有特式之處嘛   同埋我覺得如果咁嘅心態去旅行   咁不如唔好去喇   一輩子留喺屋企煮啱自己口味嘅食物算喇   ( 之前睇飲食節目   要個食家評另一個國家食物味道   佢試完就話佢食慣自己國家口味   咁樣評分其實唔公平   我絕對認同佢講法 )   好在里奧大人唔鍾意食都唔會係咁彈   我最憎呢 d 百彈齋主   同埋我覺得同朋友一齊食嘢   真係旨在相聚   如果食物好食就更加錦上添花啦   不過   好感恩好多 Local 食物我覺得都好味   同埋我地心態唔係黎食   如果唔好味   我地都覺得係一個體驗   已經值得 ~

今次餐餐都超巨飽   因為去到邊度   如果見到 d 咩想食就即買黎試   好開心呀   而今次小寶同里奧大人都好主動話要食咩食咩   好飽都要食喎   所以我睇見佢地咁   我都好開心呀   同埋我覺得一齊食嘢真係好開心呢 ~

呢個旅程又係阿表同小寶悉心安排啦   我同里奧大人真係咩都無做過架   好感恩識到佢地   唔係我都唔知原來馬來西亞係咁多嘢食   嘩哈哈哈哈   阿表 小寶
 Terima Kasih ~


沒有留言:

發佈留言