2012年7月31日星期二

茄汁豬扒 + 江魚仔炒飯 ( 31-jul-2012 )


( 31-jul-2012 tue )

今朝起身有電話響   原來係媽咪   不過我都估到係媽咪約我飲早茶呢   佢同工人散完步   所以就問我飲唔飲茶   我梗飲啦
~

金粟煎魚餅



娥姐潮州粉果


家鄉鹹水角


健康素菜包


牛肉煲仔飯


鮑汁燜雞腳

菇場忙下停下   所以都好快到 lunch time 呢 ~


放工即走   番到屋企就預備晚餐   之後拖地   抖陣就煮飯 lu ~

今晚自己食先   不過又未餓   但都想早 d 煮   早 d 沖涼囉   沖完涼再慢慢食   又係好爽呀 ~


是日懶餐 - 茄汁豬扒 + 江魚仔炒飯

茄汁豬扒
- 之前喺大埔買咗 5 隻紅 / 黃椒   再唔煮就壞架喇   之後又唔駛煮飯   所以一次過將佢地切粒粒   加埋茄汁豬扒   當一個有菜有肉嘅餸喇   見有咁多汁   倒咗好似好浪費   所以即煮多個意粉   留番後日做 lunch box   勁呀 ~


江魚仔炒飯 - 用馬來西亞買嘅 "江魚仔炒飯" 醬料炒架   依家炒飯味道無咁單調   因為我平時炒飯好多時咩都無加呢 ~

里奧大人差唔多 9 點半先番到黎   見佢喉嚨唔舒服   幫佢洗埋碗啦   等佢快 d 沖涼休息 ~

江魚仔炒飯 - 用馬來西亞買嘅 "江魚仔炒飯" 醬料炒架 依家炒飯味道無咁單調 因為我平時炒飯好多時咩都無加呢 ~

里奧大人差唔多 9 點半先番到黎 見佢喉嚨唔舒服 幫佢洗埋碗啦 等佢快 d 沖涼休息 ~

沒有留言:

發佈留言