2012年7月8日星期日

大快活 @ 九龍灣 ( 8-jul-2012 ) + ( 9-jul-2012 )



( 8-jul-2012 sun )

今朝無留教會   所以瞓到 10 點半先起身   梳洗完就出去食早餐   食完就番屋企 lu ~ 


其實諗住休息   不過又瞓唔到   所以熨埋兩機衫   之後沖涼   好醒神呀 ~

嘩   去完旅行之後   真係好唔想食嘢   一講食都真係驚驚地   但里奧大人又無問題喎   所以我次次都話唔好預我食太多   今次食半碗墨丸河已經超飽   里奧大人好愕然啦   喺佢心目中   我係大食又無力嘛   嘩哈哈 ~


本來諗住買餸   但都係唔好煮喇   攰攰地   無心機煮   煮出黎都唔想食   休息吧啦 ~

喺屋企玩 Line 又睇下電視   好快就 7 點幾   要食嘢喇   今次我話去大快活食飯   因為想食蒜撈飯呀   感冒食蒜會好 d 嘛 ~


( 9-jul-2012 mon )

今朝起身完全 ok 架喎   無流鼻水又無咳   點知一去到茶餐廳就黎料 ~



都要番菇場架喇   幾咁辛苦   幾難先等到 lunch time   點知食完個 lunch box 仲衰   好想嘔呀 ~

沾寒又沾凍   唔方好嘢   放工即走去睇醫生喇   感冒同小小發燒   但聲都變埋   醫生話 d 痰困住喉嚨喎   佢好小主動講嘢   佢都講咗句好辛苦先等到放工 ~

番到屋企即沖涼   開陣冷氣要熄喇   家姐 send sms 問我點   我話無胃口同無開冷氣   佢都話肯定我病呀   如果唔係唔會唔開冷氣囉 ~

我無食嘢呀   咬咗啖包就食藥   等埋里奧大人番黎就即入房瞓覺   佢話佢都病   不過我都無理佢喇   因為我已經好辛苦   要入房瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言