2012年7月27日星期五

住家飯 again @ 媽咪屋企 ( 27-jul-2012 )

蟹柳炒蛋


節瓜蝦米


蠔油雞翼


果皮蒸泥猛


黃皮

石硤龍眼



( 27-jul-2012 fri )

yoyo   happy friday 喇   不過唔落雨更 happy   今朝終於忍唔住帶長身遮   因為縮骨遮實在好唔方便   最憎收遮整到隻手都濕哂 ~

今朝等車見到之前比我水草個阿姐   所以一齊坐啦   之後佢問我係咪食早餐   我話係咪一齊呀   佢話係   所以一齊食喇 ~

我唔影相喇   佢雖然都會手機影食物相   但我拎相機出黎影就可能覺得我謗張   哈哈哈   又唔係 d 咩特別食物嘛 ~

食完一齊番工添呀   同一座 building   不過唔同樓層   感覺好得意呀 ~


菇場靜啦   出面又天陰陰   個人都覺得特別凍 d 咁呀 ~  

Lunch time 食穀麥片 + 維他奶   再加個茶粿   夠哂飽 ~

里奧大人今日上大陸   話應該好夜先放工   所以我 5 點先決定番媽咪屋企食飯   但就唔講比媽咪知   唔想佢又特登買嘢番黎煮呀 ~

之後打去問家姐   叫佢打番屋企問有咩餸   佢好快做嘢   之後同我講番   話同媽咪係咁講好肚餓好肚餓   雞翼明明 5 隻就變 10 隻   嚇傻媽咪啦   又係喎   一加就加多 5 隻   唔係餓成咁呀嘛   之後媽咪即叫工人加啦   再叫家姐同工人講煮 d 咩   咁家姐就話因為我番黎食   所以煮多 d 餸   但就唔好話比媽咪知   所以蟹柳明明 2 條變半包   雞蛋 2 隻變 4 隻   蒸魚明明 4 條變 8 條   樣樣 double 呀 ~

去到媽咪屋企   我開門媽咪都唔知呀   之後望到我好愕然呀  ~

其實我今晚都唔想番架   因為屋企好多嘢未做   但家姐又問我番唔番   阿表又叫我番   咁我番啦   見屋企人都好緊要嘅   咁家務唯有遲 d 做啦 ~

今晚無煲湯呀   媽咪問要唔要粟米湯   我話唔要呀   我好怕飽到上喉嚨感覺   所以今晚飽得好舒服呀 ~

差唔多 8 點半就同家姐一齊走   我番到屋企即開機洗衫   再抹廁所   雖然好鬼攰唔想抹   但抹完乾乾淨淨又覺得好鬼開心   之後沖涼再熨衫 ~ 

里奧大人 10 點半先番到屋企   傾下計   等佢沖完涼睇陣電視就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言