2012年7月18日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 18-jul-2012 )

蒸撻沙

豉椒炒排骨


炒蕃茄


炒菜心

燒鴨 ( 外賣 )


超甜粟米


紅棗百合生魚湯


新鮮杏脯

( 18-jul-2012 wed )

天陰陰又落雨   不過落咗場雨都好   無咁焗呀 ~

早餐食奶油多   想甜甜地呀 ~



番到菇場做一陣嘢就去 pack 箱喇   我自己搞掂之後   就同 partner 講有咩幫手   之後一齊快快手搞掂哂 lu   我覺得佢好開心我咁主動幫佢   其實一場同事應該係咁啦   唔係下下等人叫先幫手囉   咁之前同佢講我搵唔到個 file   佢幫我搵到呀   仲笑住黎比我   呢一刻我感覺好舒服   因為我不嬲都唔鍾意佢家嘛   經此一役   我覺得其實佢都幾好人   嘩哈哈哈 ~

Pack 完超熱呀   都唔知原來咁快已經 12 點幾   唔怪得 Pantry 咁多 lunch box 排隊去叮啦 ~


hea 到放工   今晚番媽咪屋企食飯   其實係今日先講話番   因為里奧大人話聽晚同我食飯   所以想我改今晚番囉 ~  

媽咪本來無唔煲湯   之後又特登煲湯   媽咪話驚我無湯水   其實我係唔多湯水   但都會煲嘛   咁本來話出去食添   媽咪話驚我平時無煮食   所以情願煮飯比我食  唔係呀嘛   我有煮飯架喎   佢剩係記得我出街食   唔記得我會煮飯食咁喎 ~

食完飯就一齊食雪糕   飽到震呀   差唔多 9 點就同家姐一齊走喇 ~

里奧大人今晚 9 點已經番到屋企   真係丫   好多時我出街   佢反而會早番屋企   唔通佢真係好 enjoy 一個人喺屋企 ~

好鬼攰呀   但好想洗衫   所以 9 點 20 分都照開機洗衫   等到 10 點半都未洗完   開始好後悔   所以一浪完衫就即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言