2012年7月6日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 6-jul-2012 )

薑蔥炒蜆


釀尖椒


茄汁蝦碌


炒油麥菜


青紅蘿蔔牛骨湯


貓山王出現喺媽咪屋企   感覺都好得意下   好開心佢地非常之鍾意食   之後我問佢同泰國榴槤相比   味道如何 ?!  佢地一致地好激動話   同泰榴完全無得比   之前我食完貓山都咁講   佢地覺得我誇大   依家真係知道我點解咁講啦 ^^

( 6-jul-2012 fri )

happy friday   心情仍然處於極度興奮狀態呢 ~

早餐仍然無胃口  一件奶醬多要分為早午餐呢 ~


番到菇場居然忙到丫   仲諗住 hea 住過添   不過一諗到阿 head off 到 8月中   我 free 到爆就好開心喇 ~

整依樣整果樣都 lunch time 喇   但無胃口   差唔多 2 點先食塊奶醬多 ~ 

好快就放工喇   里奧大人上咗大陸   我又番媽咪屋企食飯 lu ~

食完飯睇下電視   望個鐘原來已經 9 點半喇   一齊睇電話真係好開心呢   所以 d 時間好快過呀 ~

里奧大人差唔多 9 點先喺大陸放工   話好餓   所以頂唔順要喺上水食埋嘢先番屋企   咁仲好啦   唔係番到黎11 點咁夜先食   真係咩都食唔落呀 ~

沒有留言:

發佈留言