2012年7月1日星期日

Day 2/5 ( Part 1/2 ) 超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 1-jul-2012 )

( 1-jul-2012 sun 天晴 @ KL )



行程 : Midvalley Shopping ( 谷中城 ) --> Roti Boy --> Body Shop --> Jusco --> 美味園魚頭米 --> Bagan Lalang Sepang Gold Coast Beach ( Picnic ) --> RM Serai D Bagan  ( 燒魚晚餐 ) --> Steven's Corner ( Pandan Indah ) --> Novotel Hotel


嘩   勁呀   瞓到 10 點 50 分先自然醒呀   只係 8 點去過 1 次洗手間   真係好好瞓呀下   同埋早餐時間至到 10 點   我又唔想為個早餐咁早起身   所以都係比自己瞓到自然醒算喇 ~

阿表又差唔多 11 點幾接我地喇   首站去
Midvalley ( 谷中城 ) Roti Boy   一路行一路食   最鍾意呢 d 一齊咁 hea 嘅 feel 呀   之後再去 Body Shop 買香水同埋去 My Money Master SDN BHD 兌換錢 ( HK$4,000 / RM1,616 )   最後就去 Jusco 買 Picnic Food 喇 ~






Roti Boy - 呢間無 KLCC 咁好味   但一樣好香牛油味   里奧大人成日話好似食風咁唔飽嘛   所以今次要 2 個   但今次口感完全好實在啦   所以佢今次就食到好飽肚喇   呵呵   我都唔好得去邊   因為我杯咖啡唔好飲   嘩哈哈 





因為係星期六關係   所以好多試食試飲   我試咗咖啡   阿表知我滯   所以又拎蔬菜汁比我試   之後又拎熱茶比我試   試下試下   加加埋埋都飲成一杯嘢咁呀   飲到直頭飽添呀   小寶就飛去試食 Sneckers   size 都唔細架   好闊佬呀   所以小寶食得好滿足   行下傾下買下   差唔多走嘅時候   里奧大人比辛辣麵 Promotor 捉住傾計   超爆笑呀   笑到肚痛呀 ~




買完就去美味園食魚頭米喇   一坐低里奧大人就拎部相機出黎   之後就 : 影子呀   以為問咩   原來佢頭先去洗手間掛袋嘅時候   跌咗相機袋   跌爆 UV 鏡同埋啜實鏡頭開唔到   所以食完要去相機舖買 UV 鏡呢   去到相機舖   阿表同里奧大人去睇鏡   我同小寶就睇相機   之後睇睇下大家都聞到榴槤味   原來係我地個袋發出黎架   兩盒仔咋   咁大陣味嘅   幾鬼驚比人趕呀 ~

 
Deep Fried Garoupa Fish Head Mee Hoon ( 香炸石斑魚頭米 - 魚奶湯 ) ( RM15.30 ) - 唔腥嘅   不過仲未接受到奶湯啫  哈



Deep Fried Garoupa Fish Head Mee Hoon ( 香炸石斑魚頭米 - 走奶湯 ) ( RM13.50 ) - 阿表話呢碗魚頭米湯底用魚骨熬成   用番茄酸菜煮出帶酸味湯   呢碗我同里奧大人就 ok 喇


香炸石斑魚頭 - 好味呀   都唔小肉   最正係唔腥




附 : 辣醬 - 加咗真係好味 d   不過我驚太辣   阿表多番強調話佢地每次食都係成碟加落碗湯度   我仍都多番強調話咪搞   驚肚痛呀

我嘅桔仔酸梅 / 阿表嘅熱檸蜜 / 小寶嘅凍檸檬茶 - 我唔係因為飽飽滯滯   真係好小飲酸嘢囉   因為佢地嘅咖啡賣相好吸引呀



買完就去 Bagan Lalang Sepang Gold Coast Beach 野餐喇   沿途見到唔小榴槤檔   果 d 係直接喺果園拎出黎賣  所以新鮮又平 d   之後阿表見到有檔買紅火龍果   話想我地試下   所以落車買   真係超勁巨大個呀   再買埋紅火龍果冰淇淋 上車食   超勁好味呀 ~

( 買咗 3 個   秤緊啦   總共係 2.x kg   因為拎起上手好鬼重 )



火龍果冰淇淋 ( Potong ) ( RM1/支 ) - 完全係果肉   超級正呀


差唔多 5 點去到沙灘   阿表同小寶就舖沙灘蓆同擺好食物   我同里奧大人就影下相   影完番去   一埋位就食啦   把口真係無停過   連里奧大人都話   d 人會覺得呢班咩人黎架   一坐低就係咁食係咁食 ~






Colek 醬點魚餅 ( Colek 為吉蘭丹州點魚餅醬料 ) - 阿表特登喺家鄉買架   我第一次咁食   甜甜辣辣好特別   點埋魚餅食   口感又唔同   同埋當堂覺得無咁熱氣   哈


Asam 飲品 ( RM0.99/支 ) - 前面果支味道有 d 似酸梅湯   好消滯   後面 2 支無飲過呀   因為好飽


西瓜 ( RM2.60 ) - 又甜又多汁   真係食一件已經好飽

XO 老樹 ( RM27.30 ) - 原價係 $39   特價 Less 30%   阿表話抵   所以又買黎食   我第 1 次食 XO 咋   小寶係咁笑住話好似飲 XO  咁   驚我醉呀   呃人   但我覺得味道比較淡   可能食慣咗貓山王呀

貓山王 B 級 ( RM27.30 ) - 又係 Less 30%   都好濃味丫   真係唔識 A 同 B 有咩分別

( 日落了  雖然影得唔似   嘩哈 ) 

呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言