2012年7月29日星期日

青木瓜花生眉豆雞腳豬骨湯 ( 29-jul-2012 )


( 29-jul-2012 sun )

今朝瞓到 10 點半   原來里奧大人唔記得拎電話入房   所以無響到鬧鐘   咁都番唔切教會 lu ~  





食完早餐   番屋企沖完涼就準備入大埔探 2 姑奶喇   打比佢約時間   佢叫我地休息下   唔駛特登黎探佢   其實我有好多家務未做   真係唔想出街   不過之前諗咗探就想探囉   唔會佢話唔好探   就比籍口自己唔探   有心做點都會做   我入到去   佢唔通趕我出去咩   咁我即問里奧大人想唔想探先   佢話想   因為下星期日又未必得閒   咁我話想就探囉   反正都預咗今日探嘛 ~


今日酷熱天氣呀   但見到藍天白雲真係好開心呢 ~ 









去到大埔墟買下嘢   我特登去番凍肉舖睇燒烤蜜糖幾錢   居然係 $11 咋   即買呀   里奧大人話屋企有蜜糖   點解唔用果 d   我話痴線啦   用幾百蚊嘅蜜糖整雞翼   唔係咁豪呀嘛   真係丫 ~ 

食埋豆腐花再買枝豆漿   買埋車厘子就去 2 姑奶屋企喇   去到 1 點   坐到 3 點就走喇   因為要趕住番屋企煲湯呀 ~


出到市中心都 3 點半   食埋 tea 再買埋餸   又買咗 4 磅車厘子同 2 磅龍眼   買下買下都買咗 9 袋嘢   喺時候走喇   因為拎唔到   之後里奧大人話唔好煮餸同煮飯   因為就咁飲湯食湯渣已經夠飽   嘩哈   咁仲好   唔駛煮 ~
 





番到屋企即煲湯   之後沖涼   開機洗衫再熨衫   里奧大人沖完涼就瞓半個鐘   爽啦 ~     

是日懶餐 -
青木瓜花生眉豆雞腳豬骨湯

青木瓜花生眉豆雞腳豬骨湯
- 青木瓜係家姐屋企附近 d 人種架   所以比個我試下煲湯囉   媽咪就幫我買埋雞腳   我就咁買花生眉頭豬骨就搞掂 ~
 


食完飯洗埋嘢就去 OTO 買嘢   好感恩有 discount 之餘再減 $200 呢 ~
 
   


買完里奧大人拎番屋企   set 好哂就出發去跑步喇   我唔去喇   好鬼攰   所以即沖涼 ~


呢年好多時腰骨都好痛   照過 x-ray 又無事   兩個中醫就話做完婦科手術會咁   慢慢會無咁痛喎   希望快 d 唔痛啦 ~
 

沒有留言:

發佈留言