2012年7月2日星期一

Day 3/5 ( Part 1/3 ) 超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊 @ 吉隆坡 ( 2-jul-2012 )

( 2-jul-2012 mon 天晴 @ KL )



行程 : Old Town Kopitiam @ Selayang --> Pahang ( 彭亨 ) - Raub ( 勞勿 )  貓山王產地 --> SS2 Pasar Malam ( 夜市 ) --> Novotel Hotel

嘩   又係 10 點自然醒   沖完涼就去 Pavillion 行陣等阿表 ~


( 酒店房間對面 )





呢日阿表諗住食生蝦麵架   不過估唔到係 12 點半先開囉   而我地 11 點 50 分又已經去到   但今日有好重要嘢做呀   所以唔等   即轉場去 Old Town Kopitiam   但其實我咁啱呢朝超勁想飲 White Coffee Gao 呢   因為幾日都無飲咖啡喇 ~



Supreme Rendang Chicken Rice Set ( 椰漿Rendang 飯套餐 ) ( RM13.90 ) - 里奧大人 & 小寶兩兄弟都叫呢個 set   有 Rendang 雞 & Sambal Sotong   呢個飯真係好有椰漿味喇   之前食咁多次椰漿飯   真係唔覺有椰漿味囉


今次有薄脆呀   小寶果份當然要自己食哂啦   咁里奧大人唔敢食   驚喉嚨痛   所以叫小寶食埋   其實我想試架   不過唔記得當時做緊咩無即刻試   點知   轉個頭已經無哂   嗚嗚嗚嗚

Supreme Javanese Mee ( 爪哇麵 ) ( RM8.90 ) - 呢個係我嘅   阿表話呢個麵係用 Rojak 醬料配花生碎 / 辣醬 / 豆腐卜 / 芽菜 & 雞蛋為主   唧入青檸攪拌黃麵撈起來食   woo   我鍾意個味道呀   酸酸甜甜咁   好開胃   我好鍾意呢度好多麵都加芽菜   口感正好多嘛


Prawn Meehoon Mee ( 蝦麵米粉麵 ) ( RM7.50 ) - 呢個係阿表嘅   但我無試呀   點解我無試嘅   可能真係驚好飽   oh


Old Town White Coffee Gao ( RM3.90 ) - 丫   就咁睇個色有 d 失望囉   雲頂好飲好多架   呢杯唔夠濃


Fresh Lemon Tea - 里奧大人 & 小寶兩兄弟嘅   每人一杯



( 多謝阿表 & 小寶 ^^ )

食完差唔多都 1 點半   所以要出車直去 Pahang ( 彭亨 ) - Raub ( 勞勿)   貓山王產地呀   個個都好期待呀 ~

彭亨係馬來半島中部山區   勞勿係彭亨一個小市鎮   聞名貓山王
勞勿聞名榴槤老樹   老樹的榴槤比新樹更為濃味
果園位於勞勿鄉林山中   於距離 KL 132KM 以外




呢日未完架 ^^


沒有留言:

發佈留言