2012年7月4日星期三

手信 from 馬來西亞 & 阿表 2012



即食魚餅 by 阿表 - 阿表家鄉吉蘭丹州出產嘅   KL 都無得買   所以阿表特登買比我   咁阿表爸爸知道後   又特登比咗好多我地   總共 16 包   一個箱仔呀   仲幫我地分配埋   我同里奧大人   媽咪同家姐   每人各 4 包   多謝阿表 & 阿表爸爸 33




Colek 醬 ( Colek 為吉蘭丹州點魚餅醬料 ) by 阿表 - 係都要我點黎食   嘩哈哈哈哈 33  


新鮮 Asam 
by 阿表 - 之前我見到媽咪食 Asam   所以話比阿表知   估唔到媽咪都會食 Asam   佢又特登喺家鄉買比媽咪食   因為 KL 無得買   同埋家鄉都唔係成日有得買新鮮 Asam   真係好感恩   同埋阿表真係好有心   媽咪都有份   哈哈 33


榴槤白咖啡 by 阿表 - 阿表話呢包咖啡係小寶見到   所以即買比我呀   多謝小寶諗起我   嘩哈哈 33 


Old Town 白咖啡
by 阿表 - 話促銷喎   咋咋啼啼又買嘢比我 33
 


米粉 by 阿表 - 阿表話佢食開呢隻係幼身米粉   所以又買 2 包比我試 33 


辣吞拿魚 
by 阿表 - 阿表買咗 2 罐比家姐食   真客氣啦   又買埋比家姐 33   另外兩罐我喺 Tesco 買比自己嘅   因為平過香港 ( RM4.69/罐 )


鼎香茶王 ( RM39.90 兩盒 ) @ Jusco - 買兩盒送一個隔茶杯   抵呀   同埋茶味都好濃   好飲呢


Twisties ( BBQ Curry & The Big Cheese ) ( RM3.29/包 ) @ Tesco - 最鍾意細細包   雖然一包唔夠喉   但好過大包食唔哂   又或者要夾硬食哂咁辛苦   嘩哈哈



媽咪麵 ( BBQ & 雞肉味 ) ( RM3.29/包 ) @ Tesco - 已經係第 4 次食喇   都一樣咁好味   頭 3 次都係阿表買比我   媽咪麵 = 阿表   所以我覺得媽咪麵好代表馬來西亞   嘩哈哈哈

榴槤餅乾 ( RM2.09 ) @ Tesco - 阿表講咗個口感比我知   所以我想試下 33

Crispy ( 橙味 )
( RM2.99/包 ) @ Tesco - 我同家姐每人一包   估唔到家姐已經開咗黎食   佢話好好味呀   不過 6 塊太小喎   嘩哈哈哈

BOH 金馬崙茶包
( RM6.99/包 ) @ Tesco - 我之前無咩點飲   但里奧大人自己已經飲咗半包   咁我今次認真 d 飲   真係好飲   唔澀   正呀   同埋金馬崙嘅茶好出名   所以一定要買  

花生餅乾 ( RM11.79 ) @ Tesco - 為咗個意粉盒先買 @.@

喉糖 ( Honey Lemon & Lime)
( RM1.29/包 ) @ Tesco - 之前香港好似有呢個牌字   但依家好小見   定係我無留意呢

100 plus @ 大炒  - 買咗 4 支咋   驚爆呀   唔敢買咁多   所以依家里奧大人當佢係珍品黎架   無咩必要都唔開黎飲  oh

朱古力威化 ( RM1.79 ) @ Tesco - 睇個樣好味   所以就買喇   家姐食咗啦   話好味呀

Bubble Gum
( RM5.99 ) @ Tesco - 嘩   兒時回憶呀   不過都唔係印水紙黎嘅   但味道同細過食嘅係一樣架   好開心呀

蔬菜鮮味素 ( RM29.9 ) @ Tesco - 阿表話比時煮麵就係落呢 d 調味   所以我都買啦   好過清水煮   嘩哈哈

Seri-AJI 醬料
( RM0.49/包 ) @ Tesco - 買醬料係去 Tesco 首要目的

Maggie 醬料
( RM1.00/包 & 1.50/包 ) & Alif 醬料 ( RM1.00/包) @ Tesco - 大包圍買醬料   係因為阿表可以即時話我知邊 d 好味   我就即買     

蜜糖 @ 榴槤果園 Raub 
- 原來要 RM79   我覺得唔平呀   不過里奧大人話老闆推介   所以幫襯下佢喎


貓山王 @ SS2
超勁感恩同幸運   可以買到貓山王比媽咪同家姐食呀   買咗 3 kg ( RM28/ kg )   番到黎香港完整無缺   太感恩喇   如果無阿表   我都無可能買到貓山王番香港 lu 33



江魚仔 @SS2 ( RM5.0/包) - 想整椰漿飯嘛   因為香港買唔到即食嘅江魚仔   可能有嘅   但我唔知   仍都懶得搵

印度人整嘅炸花生 @ SS2
( RM5.0 ) - 阿表話好食   我就買啦   同家姐一齊試咗  好脆呀   停唔到口   所以好快食咗 1/3 包 @.@

脆脆 ( 米米 ) @ SS2 ( RM6.00/300g & RM19.00/1 kg ) - 特登去買架   本來買 4 包 300g 就算   不過諗諗下又驚唔夠食   所以再買 1 kg  



海鮮脆 @ SS2 ( RM19.00/1 kg ) - 索性買一包 1 kg   問老闆拎膠袋同紅繩   番到香港自己再分仲方便



兩包已經裝滿一個細喼 @.@


沒有留言:

發佈留言