2012年7月4日星期三

Day 5/5 ( 4-jul-2012 ) 旅途完畢超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 4-jul-2012 ) 旅途完畢

( 4-jul-2012 wed 天陰 )



行程 : Jalan Petaling Ikan Bakar ( 燒魚 ) --> Bestari @ Soho KL --> KLIA

今日要番香港喇   好唔捨得添 ~ 

今朝又係 10 點左右起身   出去兌換錢就番酒店 Lobby 等阿表喇 ~

阿表帶我地去食燒魚   馬拉人檔口   其實真係好感恩   因為呢度係大排檔   12 點到大排檔喎   可想而知會幾咁熱   不過今朝個天好暗   所以就完全唔覺熱呢   感恩感恩   個老闆娘仲好好人  叫我地坐另一張無咁熱嘅枱   又加多張椅比我地擺袋添呀   勁好人   因為當時已經好多人嘛 ~


( 刨冰中   我覺得個肥妹仔好為食咁呀   望到實一實   唔知以為個冰係佢添呀   哈 )


( 好多都帶埋小朋友出黎看檔 )


( 燒魚中   我睇見都熱呀 @.@ )


( 自助形式 - 我影嘅時候先知阿表原來排緊隊拎嘢食   丫   又唔叫我陪 )

( 排隊拎嘢   當中有唔小 office 嘅人   着哂長袖裇衫西褲黎食   又係睇見都熱 )


 燒蝦 & 燒 Sotong


燒蝦 - 好香好好味呀  



燒 Sotong - 又係好香   又爽   燒嘅真係特別好味



燒浦魚 - 點埋醬汁   一流呀


( 左 ) 燒浦魚 / ( 右 ) 燒 Kembong 魚 - 印象中 Kembong 比較多骨  








Sambal Belacan 炒豆角 + 白飯 - 我鍾意食呀   但阿表知我唔鍾意食淺色嘅豆角   所以唔敢拎咁多   所以我話鍾意食   佢好愕然呢   呵呵


椰菜炒 + 白飯 - 阿表架   佢之前去泰國好多時都食呢 D 椰菜炒   所以我親眼見到覺得似曾相識   其實我好想試   不過食下食下又唔記得試


( 左 ) 凍奶茶 / ( 右 ) 椰水 - 阿表話黎呢 e 馬拉檔係飲椰水   奶茶係 Mamak 先好飲   但我飲完凍奶茶   真係飲唔落杯椰水   所以無試   ( 小寶你要負全責呀 -_-    雖然奶茶無咩味   不過試咗無妨   但下次一定唔飲   因為無咩味   其實應該係我飲慣香港好濃嘅凍奶茶呢 ^^ )  


醃生果 - 我以為樣樣係酸   原來唔係   因為香港好多都係酸嘛


Buah Ciku - 小寶係都要人試   不過又好味喎   好似梨仔呀   同埋好多水份   所以食完就飽到上喉嚨囉 @.@



里奧大人影架   話黑白好有 feel 喎 @.@

食完就去 Soho KLBestari Roti Tissue 作 farewell lunch 喇   之後再番阿表屋企拎榴槤就去 KLIA 喇 ~

馬版益力多 - 阿表話記得我尋晚無試到呀   所以特登帶比我試   真係連想喺車度抖下把口都唔得添 @.@   好在呢枝嘢食酸酸地咋   可以幫助消化   相對香港嘅益力多就真係好甜喇


Roti Tissue - 又甜又鹹又脆   真係好正



終於等到雙子塔喇   嘩哈   因為淋咗唔好食   同埋最大問題係會塌落黎呀   本來諗住等唔到雙子塔咁影架喇   正想食嘅時候   另一個又啱啱到   感恩感恩   所以要快手快腳影   因為真係驚之前果個會倒塌咗落黎呀


( 前 ) Sirap Ice - 終於飲番原味   正呀


ABC - 飽嘅時候食呢個 ABC   真係好似食咗一年都食唔完咁呀




溶咗好多喇   但根本食唔切   因為好凍呀

umm   話咁快就結束 5D4N 幸運感恩遊   一樣好唔捨得佢地啦   雖然阿表沿途都好多嘢講   分散下我注意力   等我唔駛咁多嘢諗   嘩哈   不過我無咩心機傾   見到指示去 KLIA 嘅牌真係好唔捨得佢地囉   落車放完行李   影相之後攬下就要走喇真係   諗住喺車喊完唔會喊   不過當真係要講再見時   真係好難唔喊囉   好唔捨得呀   小奧仍都係話好心酸   不過我無喊得上次咁嚴重   因為我知好快又會見面呀 ~








今次早過上次一個鐘頭番香港   其實唔開心囉   小咗一個鐘頭見面呀   不過網上 Check-in 又可以只雖開機前 45 分鐘到機場   咁即係見面時間同上次一樣   所以真係好開心呀 ~

入到機場即 Check-in   估唔到超重 3 kg   但明明買嘅嘢無上次咁多架喎 ~

我地 17:40 pm 起飛   但 17:05 pm 己經要到閘口   因為我地坐機尾   所以我地要上機先 ~ 


( 再見喇   吉隆坡   好快再見 33 )


一上機覺得好焗   開機之後先無咁焗咋   我好似未開機已經瞓咗添呀   瞓咗成個鐘先起身   之後喉嚨好痛   所以我好無儀態咁丫大個口瞓呀   之後起身食飛機餐   因為想食魚呀 ~



之前同坐喺前面個小朋友玩   2 歲未到   又肥嘟嘟好得意   就咁比隻手指同佢玩咋   佢已經笑到格格聲   又成日裝我   撩我玩   又撩隔離個叔叔玩   之後我瞓咗   個叔叔同里奧大人話個小朋友望咗我好耐呀   好鬼搞笑 ~

9 點半準時降落   今次又係 2 喼 3 箱番香港   所以又要打的喇 ~




呢 5D4N 真係好鬼開心同好鬼巨飽   嚴重嘅飽   聞食色變   呢次 trip 又係阿表小寶安排行程   又管接管送   我覺得自己只係負責上車落車食嘢講好飽   上車落車食嘢講好飽   不斷重覆咁做呢個動作 ~   

今次最開心係可以有好多時間傾計   唔係食完就即去另一個地方   同埋今次大家都無乜影相   我實在太享受當下相聚嘅時刻喇   今次個個都玩得好放   無話驚依樣驚果樣   特別係小寶   所以 d 時間過得好快好快   阿表話行程已減去一半   有 d 再減咗   但都覺得時間完全完全唔夠囉 ~

多謝妳地呀   阿表同小寶 33   好快又再見架喇 ~  


超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊圓滿結束   再次多謝阿表 & 小寶熱情捨命款待 Terima Kasih ^^ 


沒有留言:

發佈留言