2012年7月26日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 26-jul-2012 )

美極煎蝦碌


蒸斑


炒白菜


青木瓜沙律


炸乳鴿 ( 外賣 )


黨參生魚湯

車厘子


山竹 - 我覺得拻哂出黎嘅山竹好肉酸   下次都係自己食自己拻好 d

炸腰果

( 26-jul-2012 thu )

又落雨   落咗差唔多一星期   真係唔太好啦 ~  

早餐食米粉餐   差唔多 8 點 40 分 8 卦又黎埋   傾下傾下又要番菇場 lu ~


我覺得次次落雨天   菇場都特別凍咁架   特別係對腳   可能又着涼鞋   所以凍上加凍呢 ~

lunch 去九龍灣買戲飛呀   因為今晚番媽咪屋企食飯   同埋我驚放工之後無哂靚位呀   所以先特登去買   好感恩買到靚位呀 ~

之後去泰昌買茶粿同白糖糕就走喇   番到菇場附近就入埋票   正呀   做哂要做嘅嘢 ~

放工即走   里奧大人今日無上大陸   不過我都照去媽咪屋企食飯   反正佢都夜放工 ~

食到好鬼飽   抖陣又要食生果   傾下傾下都差唔多 9 點   同家姐一齊走喇 ~

估唔到里奧大人 8 點放工   佢自己食完米線就番屋企   仲早番過我   不過咁都好   話哂叫早收工嘛   可以早 d 休息 ~

沒有留言:

發佈留言