2012年7月1日星期日

Day 2/5 ( Part 2/2 ) 超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 1-jul-2012 )

繼續行程  Part 2  ( 1-jul-2013 sun )

Woo   差唔多 7 點半離開沙灘   之後話去 RM Serai D Bagan 食燒魚   仲以為好遠   原來喺沙灘隔離   仲諗住行下消化下   點知又係一坐低又食食食 ~






Udang ( 燒蝦 ) ( RM28.80 - 0.36 X 80.00 ) - 阿表話係用Sambal 醬去 bbq 燒烤   我覺得好味呀   * 詞窮 *   所以唔知點寫個味道出來呀

Kerapu ( 燒魚 ) ( RM33.32 - 0.49 X 68.00 ) -  仍都係用 Sambal 醬去 bbq 燒烤   我覺得 d 魚肉唔鞋口喎   但就唔係滑嘟嘟   新鮮也   我鍾意食呀  燒得好鬼香   點埋 Budu 醬   超級超級正呀


( 左 ) Budu 醬料 / ( 右) 甜豉油辣醬 - 一聽到話 Budu 真係以為聽錯  因為我以為得阿表家鄉先有嘛   估唔到呢度有得食   我恨咗真身食好耐架喇   辣辣地好開胃   真係唔係驚肚痛   我可以再點好多好多好多



本地椰子 ( RM4.0/個 ) - 其實我有 d 抗拒   因為我上次買黎飲係酸   但今次無酸呀   都幾清甜   唔錯

呢檔係馬拉式嘅燒魚同燒蝦   阿表話馬拉人嘅炒飯都好好食   有種特別嘅味道   但因為之後仲有嘢食   所以都係唔食喇   好飽其實都好辛苦囉 ~

差唔多 10 點半就到 Steven's Corner   woo   Brother 呀   依家一講話去 Brother 度   就知係邊度呢   umm   好掛住 Cheese Naan 同 Roti 呀   所以指定呢度係行程之一呢 ~

Naan Cheese - 無上次咁多 Cheese   反而覺得仲好食   食到麵包嘅香脆   上次真係好似純粹食芝士咁   哈




Roti Pisang ( 香蕉薄餅) - 一句講哂   新鮮熱辣好味道

( 有唔小香蕉架 )

Mee Goreng Biasa - 阿表話係加入芽菜 / 豆干 / 雞蛋炒   再淋上青檸帶酸味食物   我輕輕唧咗一下青檸咋   半碟已經有青檸味   酸呀   我真係唔太食到咁酸 



Maggie Goreng Biasa - 仍都係加入芽菜 / 豆干 / 雞蛋炒   再淋上青檸帶酸味食物   如果阿表唔講麵質係唔同   我以為係一樣架咋   呢個我唔加青檸   覺得反而好味道呀   oh


( 前 ) Sirap Limau Ice ( 有青檸 ) / ( 後 ) 桔仔酸梅 - 其實我係唔要青檸架   不過比咗又試下囉   我覺得加咗青檸完全得青檸味   我鍾意原味多 d   同埋我真係唔太接受到咁酸


( 多謝阿表 & 小寶 ^^ )

其實大家都飽   不過食下傾下又 ok 喎   傾到 12 點啦又   但今晚唔食貓山王喇   因為聽日去果園   頭先野餐又食咗   所以直接番酒店休息喇 ~

呢日行程完畢 ^^ 


沒有留言:

發佈留言