2012年7月2日星期一

Day 3/5 ( Part 2/3 ) 超幸運感恩豪食貓山王榴槤忙玩飽飽飽探親遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 2-jul-2012 )

繼續行程  Part 2  ( 2-jul-2013 mon )

Woo   去 Raub 途中落雨呀   真係好擔心啦   戶外活動喎   好感恩之後無再落雨    之後開始有 d 耳嗚感覺   因為原來已經身在高原 ~



我地去到 Raub 再由果園老闆開車帶路先去到果園呢   條路好窄架   仲要係 one way   都唔記得係石路定泥路   總之好有坐越野車 feel 啦   同埋阿表話唔係老闆帶路   真係唔識去呢 ~




一去到呢   里奧大人就出去影相   我地 3 個就企喺度抖下先   之後果園老闆就即開幾粒唔同品種榴槤我地食喇   之後開哂就教我地點食   順次序擺   我有聽但無記呀   因為我覺得榴槤來來去去都係差唔多味   小寶應該唔想聽想即食添   唔記阿表當時做緊咩   因為我雙眼都只係得榴槤   嘩哈   里奧大人就聽住老闆講   跟住次序咁食   超乖仔 ~

( Photo by 阿表 ^^ )

上年年尾到馬來西亞   我要求每晚都食貓山王   前晚又食咗過超新鮮細核多肉嘅貓山王   所以我地今次反而對貓山王無咩期待   而係對葫蘆   紅蝦好有興趣呀 ~

聽完老闆介紹完   我地都即食喇   而食每粒榴槤之後都要飲啖水再食另一個品種   唔係食唔到每個品種嘅味道   個個變成食家咁款   一齊食一齊講咩味道   好開心呀   因為我之前次次食榴槤都指定要貓山王   所以我地今次個個都好有驚喜呀 ~



( 後面嘅榴槤排住隊等開 ^^ )


( 大力 d )


( 再大力 d )


( 搞掂 ^^ )




右上角 - D24
中間 - 貓山王
左下角 - 紅蝦
右下角 - 葫蘆


葫蘆 - 我同小寶一齊試   食第一啖一齊 umm 呀   濃味到丫   又 Creamy   同貓山王有得揮  



有層衣架   超正


D24 - 好明顯同行嘅友人用手指按個榴槤啦   嘩哈哈   我同阿表講覺得無咩味道   佢問我有無飲啖水先   yo   係喎   飲咗水之後覺得 D24 係帶有甜味嘅  


紅蝦 - 甜甜地   好獨特嘅味道   如果無食過咁多款榴槤   真係以為個個品種都差唔多味架



貓山王 - 貓山王始終係貓山王   真係好濃味   之前食葫蘆已經覺好濃   點知呢個再濃一陪   勁正呀


竹腳 - 呢個榴槤嘅外型無見過   同埋個樣好衰咁   我初初以為爛添呀   不過老闆抱仔咁抱出黎   又重點介紹   都知應該呢個係好嘢   仲要叮囑話一定要最尾食   但無講點解   因為要我地自己食   食完先講咩味道   阿表仲話佢用年份來比喻添呀   咁即係好似飲紅酒咁啦   好嘅紅酒係可遇不可求呀




睇慣貓山王咁金黃色   覺得呢個色完全唔吸引   但我地 4 個好聽話   最尾先食佢   點知   我地 4 個一食   個個碌大眼   係咁 umm umm 聲呀   嘩   好似飲緊酒咁呀   香醇到呢 * 詞窮 *   唔太識點表達   但我覺得呢半生人食過最正嘅榴槤   覺得貓山王已經完全唔吸引喇   老闆話呢個葫蘆係 26 年老樹種出黎   今日跌咗 2 個落黎   所以比 1 個我地試   真係超級勁幸運勁感恩呀   因為唔係成日跌落黎架



creamy 到呢   我就咁用手指撩呢 d 黎食   都已經好飽   一個得 8 粒咋   我同阿表每人食咗 1 粒   里奧大人食咗 2 粒   小寶無聲無影咁食咗 4 粒   超級勁呀   佢話食一粒等如食 4 粒貓山王   可想而知 1 粒有幾飽呢   不過佢都 .. .. .. .. .. .. .. .. ..

第 2 round 嘅貓山王 - 呢個係我開架   因為老闆比我玩個開榴槤器具呀   用貓山王黎玩   佢都都幾豪喎   哈哈   不過其實個個食完竹腳已經好鬼飽   但開咗無理由唔食囉   但   食完竹腳   個個都番唔到轉頭食貓山王喇   oh

山竹 - 好靚仔好甜



( 幾咁好天呀   曬到呢 )



( 當日唯一一張嘅所謂果園園景嘅相   呢日無人影景呀居然 )


呢日未完架 ^^


沒有留言:

發佈留言