2012年7月16日星期一

麥芽糖焗雞翼 + 鹹蛋莧菜 ( 16-jul-2012 )



( 16-jul-2012 mon )

woo   星期一喇   都 ok 精神啦 ~

早餐食三文治餐   開始又覺得悶   但又唔知食咩好 ~


菇場靜到咩咁   後面個同事又無番   所以今日盡情上網 load 相 ~  

有 lunch box 呀   依家盡量帶 lunch box   要慳錢   同埋天氣又熱   又成日話落雨   我都唔想出街買嘢食   一出一入   溫差相距又大喎   好容易病   好驚啦 ~

放工即走   番到屋企預備晚餐   飲埋尋晚 d 湯再拖地   之後煮飯   差唔多 8 點先搞掂   熱鬼到呢   係咁流汗   所以沖完涼先再食飯呀 ~

是日懶餐 -
麥芽糖焗雞翼 + 鹹蛋莧菜

麥芽糖焗雞翼
- 其實不嬲用開燒烤蜜糖架   但實在貴到離哂大譜   我記得 3 年前喺凍肉舖係買 $8 / 樽   依家要 $16 / 樽   我知依家咩都貴哂   但唔係貴一個 double 嘛   所以我依家無必要真係唔買架喇   又唔係成日用   咁我用麥芽糖仲好   食唔哂用黎夾餅乾當零食   但燒烤蜜糖唔可以就咁食嘛   唔食真係用黎擺架咋 ~

鹹蛋莧菜 - 諗住整金銀蛋   不過屋企無皮蛋   我又唔想去街市   所以就咁用鹹蛋算喇 ~

里奧大人差唔多 9 點就番到屋企   食完再做公司嘢   我頭先出得太多汗   好攰呀   唔熨衫喇   留番聽晚熨   真係唔想咁辛苦呀 ~
 

沒有留言:

發佈留言