2012年7月15日星期日

茄汁蝦 + 馬拉盞叉燒炒飯 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 15-jul-2012 )



( 15-jul-2012 sun )

想比自己瞓多 d   所以又無番主日學同教會喇 ~  


食完早餐   我就去買餸   里奧大人就番屋企做公司嘢 ~

番到屋企抹埋廚房   覺得好有新年大掃除 feel 呀   之後就抹柜抹書房   出哂汗呀   沖完涼就抖喇 lu ~

差唔多 3 點先食 tea   其實我唔餓架   不過唔想太遲食晚飯   但里奧大人唔食 tea 又餓   所以最後決定食米線喇 ~


咁啱想買喼   咁啱銀行有 Roadshow   所以即申請呀   搞掂哂   番到屋企都已經 4 點   要預備煲湯啦 ~  

是日晚餐 -
茄汁蝦 + 馬拉盞叉燒炒飯 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

茄汁蝦
- 尋晚見到又有 $20 份嘅蝦   所以買定   數下都有 11 隻都抵呀   今次無問里奧大人要唔要辣   直接加埋指天椒去整汁   里奧大人話好味呀   話呢兩晚嘅餸好有驚喜   我都話好難想像魚同蝦會喺自己晚餐出現 ~

馬拉盞叉燒炒飯 - 馬拉盞炒飯醬料喺馬來西亞買架   想快 d 清哂   唔係又驚過期   本來想就咁炒   但覺得好單調   所以加埋叉燒   咁樣里奧大人就會食多 d ~ 

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 2 條紅蘿蔔 + 1 條青蘿蔔 + 3 條粟米 + $30 豬骨 + 南杏 + 蜜棗   好清甜呀   我都覺得自己好似 n 年無煲過湯咁 ~

里奧大人 9 點半出去跑步   我唔跑啦   今日已經做咗好多嘢   只想快 d 沖涼休息 ~

沒有留言:

發佈留言