2012年7月5日星期四

水餃出前一丁 + 粟米蛋花湯 ( 5-jul-2012 )

 

( 5-jul-2012 thu )

嘩   攰到呢   8 點起身去洗手間   開機洗衫   之後再瞓   瞓到 11 點 50 分呀   我覺得好勁呀   瞓咁耐   唔係聽朝要回復正常   我可以再瞓下 ~

唔餓但要食   而且我唔食里奧大人都要食   好在我去旅行時   家姐買咗魚肉燒賣比我   咁今朝就唔駛出街食喇 ~



woo   食完就執手信啦   又要分配   又要影相   搞咗 1 個幾鐘   之後沖涼   再抖陣就食 tea 喇 ~

其實我唔餓   不過里奧大人要食   我個 tea 食咗 1/3 咋   真係好唔想食囉 ~


喉嚨又唔多舒服   又鼻塞   所以我都唔做嘢住喇   要休息休息 ~

4 點諗住拎貓山王去媽咪屋企   點知臨上車前打比媽咪   好在佢話我知壞鎖   等緊人整   唔係上咗車就麻煩喇   之後整完都 5 點   所以我話等家姐放工   我地喺巴士站交收算喇 ~

( 3 kg 左右嘅貓山王 )

業主 whatsapp 話加租   估唔到咁就兩年 lu   呢兩年真係好鬼開心   同屋企人住咁近真係好好   之前住大埔太遠啦   又無人特登煲湯比我地飲   依家次次去媽咪屋企食完飯都拎湯番屋企   有時媽咪又叫家姐拎比我地飲   幾咁好呀  ~

8 點幾都未想食   但里奧大人話要食嘢架喇   所以我話煮麵算喇   唔想出街 ~

是日懶餐 - 水餃出前一丁 + 粟米蛋花湯

水餃出前一丁
- 想快 d 清埋日丁   唔係會煮蝦子麵囉 ~


粟米蛋花湯 - 我唔食麵   就咁飲粟米湯   飽到上心口 ~ 

沒有留言:

發佈留言