2012年7月14日星期六

蒸黃花魚 + 節瓜青根魚湯 ( 14-jul-2012 )



( 14-jul-2012 sat )

星期六啦   好開心呀   因為可以 8 點 10 分先起身 ~  

今朝食吞拿魚火腿三文治烘底   薄切切咁   好在都夠飽 ~


坐喺後面個同事無番   所以我係咁 load 相   雖然阿 head off   但有人喺後面真係好唔方便呢 ~

放工即走喇   同媽咪飲茶   家姐之後又黎埋   好開心呀 ~

酥炸鯪魚球



蝦春卷


家鄉炒米粉


潮州粉果


炸 bb 鴿


南乳燜豬手


素翅灌湯餃

飲到 3 點半就走喇   同家姐一齊去拎平安手機去整   之後一齊去萬寧買嘢   再去埋海天堂買龜苓膏就各自歸家 lu ~

咁都 5 點 lu   我買埋餸就即番屋企   好攰呀 ~

抖一陣就預備晚餐   今晚陪大姑奶買手機   佢差唔多 7 點就黎   所以一齊食飯喇 ~

是日晚餐 -
蒸黃花魚 + 節瓜青根魚湯

蒸黃花魚
- $35 / 份   有 2 條   大姑奶話條魚好新鮮呀   我話唔知呀   佢話如果魚腮係鮮紅就係新鮮   又係喎   因為我問賣魚婆條魚靚唔靚   佢比我睇個魚腮又真係好紅噃   好開心今次買到靚魚呀   可惜我都係蒸完唔想食   我真係好怕整完條魚再食番呢   好在里奧大人好鍾意食   因為佢不嬲都鍾意食黃花魚   但我以為係新鮮我就唔敢買啦   咁尋晚媽咪話唔會係新鮮跳果 d   我就敢買喇 ~

節瓜青根魚湯 - 想買紅衫魚   居然要 $30 份   我覺得用黎吊味就好貴喇   所以轉買青根   都係 $20 份   好在尋晚又問媽咪仲有咩魚可以滾湯   唔係我要買貴魚 ~

食完洗完就一齊去買電話喇   之後我同里奧大人去萬寧買嘢   再行多陣就番屋企 lu ~

沒有留言:

發佈留言