2018年7月10日星期二

享弄台點咖啡館 @ 官塘 ( 10-JUL-2018 ) + ( 11-JUL-2018 )

紫菜牛展春卷粄條



 紫菜腩肉春卷米線



( 10-JUL-2018  TUE )

呢兩日瞓極唔夠   個肚又有啲谷住   我估差唔多每月一到了 ~

早餐食腿蛋治   麵包唔係咁新鮮咁 ~



菇場忙呀   但好鬼攰 ~

Lunch Time 出去買嘢食   食完勁想瞓呀   但都 1 點 20 分   所以唔瞓喇 ~



忙呀忙   之後有一下勁眼瞓   咁我都知嚟料   終於每月一到 ~

放工即去九龍灣睇醫生   之後同里奧大人食晚飯   難得有胃口 ~

食完就番屋企沖涼   10 點唔夠都瞓喇 ~

( 11-JUL-2018  WED ) 

尋晚半夜 12 點幾又嘔   個胃勁唔舒服呀 ~

2 點幾同 6 點幾又嘔一次   次次都順便沖個熱水涼   真係舒服好多呢 ~

9 點打番菇場請假   之後都繼續瞓 ~

12 點幾聽到里奧大人同家姐講嘢   原來麥包走咗呀   嗚嗚嗚嗚   之後我都傾兩句啦   其實尋日麥包都有唔舒服   所以家姐都無嚟拎嘢   咁今朝都唔舒服   唔食嘢唔飲水   家姐就帶佢睇醫生   醫生話麥包個心臟好衰弱   情況仍已經接近昏迷   咁打咗一支針無耐   就好好瞓覺了   麥包呀麥包   同 B 仔大哥一齊喺好好生活   唔再有任何痛苦㗎喇   知道嘛 ~

我仍然瞓呀   瞓到 8 點左右先醒   其實都係瞓下醒下   個肚唔係劇痛   但就扯住囉   其實都知會咁啦   旅行成日凍飲食雪條   唉 ~

抖陣沖涼   諗住 9 點睇波   但點知瞓足半場   哈哈   所以里奧大人叫我瞓覺算啦 ~

沒有留言:

發佈留言