2018年7月2日星期一

泰好天氣 @ 曼谷。泰國 DAY 3 ( PART 1/1) ( 2-JUL-2018 )

( 2-JUL-2018  MON )

感恩又一覺瞓天光呀   因為尋日真係出咗好多好多汗   個人又勁攰呢   哈哈 ~

我 8 點 45 分起咗身   里奧大人就瞓到 9 點 ~

今朝都好好天呀



沖埋涼就去食早餐   差唔多 10 點 15 分就番上房了 ~

落去食早餐喇



今朝居然開哂啲蓋   實在太好了



炒金邊粉 / 炒芥蘭



唔記得係咩 lu



Rigatoni Alfredo



Baked Chicken with Herbs 好似幾好味咁



Deep Fried Fish with Lime Sauce 都吸引



Tonkatsu



綠色燒賣



好開心有紅毛丹呀



今朝坐呢度



佢又出場了



今日氣溫係 28 度



每樣少少哋就最好



我唔係咁鍾意呢啲粥嘅口感



炒金邊粉同吉列豬扒都好味



好鍾意食芝士餅   因為我唔會買呢啲芝士



隔離枱個印度小朋友   係咁望住呢個公仔



里奧大人嘅早餐永遠有甜點   我就鍾意食鹹嘢多啲



好想食鹹蛋   所以食啲飯   哈哈



我哋夜晚唔食生果   留番朝早食   慳番唔少   嘻嘻



咩都食啲



紅毛丹好甜呀



抖陣就出發去 MBK   今次坐酒店 Tuk Tuk 去 mercury Ville 喇~

里奧大人第一晚喺火車夜市買嘅皮帶



尋日買嘅薯片   應該都係番香港先有機會食了   呵呵



尋日喺水上市場買咗呢兩個袋   1 個袋紙巾   另 1 個袋 M 巾   哈哈



2 July 2018 呀嘛



我次次都會寫幾張紙   因為我鍾意睇紙多過睇手機



淘寶系列   呢條裙着起上嚟係超級舒服



採取自然光



酒店大堂望出去



等 Tuk Tuk



無嘢做就最好影相   哈哈



我哋住嘅酒店



Tuk Tuk 來了



其實我覺得坐 Tuk Tuk 真係比較辛苦



沿途都有站   所以都算方便呀



出發喇



又見到佢





好多樹葉嘅樹



又塞車了



@ 11 點 08 分



呢個唔知係咪學生優惠 ?!   其實搭 BTS 都唔平   所以每人再增值 100B



BTS 來了



都幾多人



但轉頭又無哂人   哈哈   我鍾意呢啲一個個坐位咁嘅設計   咁樣唔駛黐住坐



再另一邊又無咩人喎



泰國人來講   佢算靚女啦



泰仔定韓仔呢 ?!



里奧大人今日着藍色 Tee   咁我 Load 相時見到有個藍 Tee 人喺球場外面行緊喎   我以為係佢呀   哈哈   但醒一醒神就肯定唔係佢啦   我同佢一齊行緊家嘛



11 點 20 分就去到  MBK 附近



兌換率係 4:16 算高㗎喇   所以又兌換 HK$1,500 (6,240B)



去到 MBK 隔離嘅商場   我突然搞肚痛   咁里奧大人喺出面影緊相   正想打比佢   叫佢入來扶我   因為我有啲暈咁呀   好在佢咁啱入到嚟咋   之後即去洗手間   感恩又無嘢呀   真係好怕搞肚痛嘅感覺 ~

裝潢似舊時啲百貨公司



呢啲磁石貼唔係咁吸引



夏老威



50% Off



去 MBK 喇



又影下相


啲貓貓望住泰皇



周圍行下咁啦   我買咗 1 對涼鞋   里奧大人以為我依家着   係都唔比我買   因為我着緊呢對都係新買嘛   之後我話係買番香港着㗎   佢先比我買 ~

@ FOOT IN



買咗對黑色嘅



感恩再行前少少就見到細細間藥房   即幫家姐買 Eye Gel 喇   呢度要 135B   價錢比布吉貴 20B   所以買住 1 支先 ~

好多泰國零食   正呀   我齋睇都好開心



但依家啲零食真係貴哂





我鍾意食零食   但有啲我唔會買囉   好似唔太值咁



150B 貴啦   都係唔買   哈哈



周圍行



頭先咪話有個男人着藍 Tee 嘅   係咪似里奧大人呀 ?!   哈哈



都 OK 好行   但唔會推介比朋友



里奧大人好好㗎   次次我話想食嘅嘢   佢都影定張相   咁就知道個位置喺邊呢



里奧大人以為我唔夠膽埋去影呀   哈哈



曼谷啲嘢已經唔平喇



超級富豪貨幣兌換   個店名好勁   哈哈



香港係咁就好喇   行得好舒服   就算無嘢睇都無問題   只係想有空間可以行呢



左下角有 Jam 嘅蛋糕   係兒時回憶來㗎



好似幾好味咁   下次真係唔理   買件試咗先   哈哈





個車型喼好得意



無金器嘅 ?!   定係未擺呀 ?!





呢間就多金器喇



MBK 都唔細



今日主要都係行行食食   咁差唔多 1 點就去 Food Island 睇下   里奧大人好鍾意食泰式豬肉丸粉架   所以我基本上去每個商場   都會去睇下有無得食呢 ~

里奧大人勁呀   食咗 2 碗   但其實一碗真係兩啖食完   我一碗就夠   因為留肚食甜品   所以食完又周圍行下先 ~

入去搵食喇



地方闊落   真係好羨慕呀   哈哈





豬肉粉



滷水



餐牌一目了然



左下角嘅 Noodle Tom Yum 好吸引   所以影比里奧大人睇下   佢想食   我就再去買呢



勁想逐粒試   哈哈





我等緊佢煮豬肉粉



好味呀   里奧大人非常之鍾意食呀



其實好鬼重   所以我拎完兩碗番嚟   對手都震震哋   其實咁拎仲方便   哈哈



里奧大人話辣   要買嘢飲



電視機有中文字幕又唔錯喎



Single Blended (50B) - 我要 Watermelon



呢間芒果甜品店都出名   不過興趣唔大



接近 HK$50 一包零食   真係好貴囉



我話好平呀   咁即刻買咗 1 件   之後里奧大人叫我不如即場食啦   好食即買多啲   但我覺得好大條呀   所以都係唔食住



呢啲零食最好味   但依家好貴囉



乾果



唔係背心嘅話   里奧大人就會即買   哈哈






好大架嘅 Tuk Tuk



空蕩蕩   呢個場其實真係無咩嘢吸引人去行





銀行



當 Poster 都唔錯   哈哈



AIS



有啲似黃金商場 Feel   但係闊落版







最後喺呢間買咗啲零食   嘻嘻



好搞笑   里奧大人話我點解記得條扶手電梯位置 ?!   我話因為記得佢喺呢間零食店隔離



行行下聞到好香   哈哈



今日重頭戲係去 After You   感恩唔多人呀 ~

上網成日見人去食   但如果去 Siam 果間要等起碼一個鐘   呢間大把位   所以即去食啦   里奧大人話好味道呀   次次去旅行   食嘢方面真係包喺我身上   但我唔會講食啲咩㗎   等佢有驚喜   哈哈   我最鍾意里奧大人係咁食係咁食   食嘢真係好開心嘛   係咪先 ?!

一定要食 Mango Sticky Rice



如果同埋家姐一齊嚟   咁可以叫 2 杯飲品 + 2 個甜品   哈哈



好似好正咁喎



我唔係咁鍾意甜品   但都覺得吸引



我寧願食榴槤了



白雪雪就無咩興趣



木制品好靚



MBK 呢間好少人   如果在 Siam 就要起碼等 1 個鐘頭   所以我覺得今次我好醒目呀   哈哈



Table 2 FOR 2



原來收據係出示埋 Table No. 2   怪不得叫我哋坐呢張枱啦



Mango Sticky Rice (265B) - 正呀



好似 Display



咁樣睇   就覺得個 Sticky Rice 係好巨呢



入面有芒果粒同糯米飯   勁飽肚   但好味道



免費提供嘅凍茶



飲完更加覺得凍   哈哈



@ after you



好喇   其實都飽飽哋   但見到 Sweden's 又想試下   難得喺隔離嘛 ~

一連食兩餐甜品   喺香港一定唔會   但去旅行嘛   咩都食咗先算啦   哈哈 ~

隔離就係 SWENSEN'S   真係感恩呀   因為頭先都話想嚟呢間食甜品呢



呢班係大客呀



坐咗 2 張枱



呢度地方都大呀



Thai Tea 味道嘅雪糕



雖然好飽肚   但又好似好好味咁   我真係好少食呢啲甜品   我比較怕有 Cream 嘅甜品



正呀   但其實我覺得食雪糕係好 "漿口"



Thin Mint 我至愛



189B   超級抵呀



又可以用 Rabbit Card   真係方便好多





雖然睇見到漏   但睇見又好開心喎   哈哈



原來有咁多雪糕味道



我鍾意呢個餐具籃呀



Green Tea Red Bean Bingsu (99B) - 我唔想食 Brownines   所以叫里奧大人食埋去   佢係咁話好飽   哈哈



非常之麻麻哋   哈哈哈哈   原來中間係冰來嘅   最衰我心急無認真睇個樣啦



99B 其實都係抵嘅



家庭裝雪糕 ?!



呢 4 款味道都好想食呀   下次黎就一定要食呀



生日雪糕蛋糕



食完兩餐凍嘢   個人真係凍咗好多呀   哈哈   買零食個紅色發字膠袋   真係娘到震



呢件 Tee 好搞笑



@ Lemongrass House



買咗支噴 Pillow 嘅 (180B)



去藥房再買多 2 支 Eye Gel 比家姐



呢支係唇瘡膏   里奧大人話好有效   所以一定要買



行到差唔多 4 點都要走人喇   因為我想去 Siam 區行下 ~

原來之前落咗一場大雨   個地下濕哂呀





雖然依家無落雨   但仍然係烏雲密佈呢



好驚撞玻璃   哈哈



型格商場



我想買拖鞋   里奧大人幫我睇



次次想行 Loft   但次次行到嚟又唔想行   哈哈



MUJI 就唔行喇



機械人 ?!



好喎   有啲男仔嘢睇下   哈哈哈哈



其實我唔識欣賞 



慢慢睇下都唔錯   因為啲手
功都好細緻呀



Batman







Aquaman



我初初以為係雷神呀



Superwomen





原來後面係咁嘅



另一個動作



閃電俠



真係好少睇背面呢   所以覺得幾特別   哈哈



幾靚仔喎



咁影好似無咗個鼻   哈哈



佢係食緊吹波糖



黑武士



武士



呢啲肌肉型就唔係太啱我   哈哈



Fox ?!





唔記得咩角色了





好恐怖



時空交錯   回到古代











好似拖住里奧大人走咁   哈哈



♫ ♬♫ ♬ 哪叱   不怕海龍王龍 ♫ ♬♫ ♬



場地唔係好大



睇完就繼續行   基本上我唔會行 Siam Center 同 Siam Discovery   只係鍾意去 Siam Paragon   因為我要買零食呀 ~

去 Siam Discovery 條隧道好靚



有 Map 睇就好啲   知道自己嘅位置喺邊嘛



好多地方都有世界盃嘅佈置



過條馬路就到 Siam Paragon 喇



想喺 Garrett Popcorn 買焦糖杏仁爆谷   但係同香港價錢差唔多   講緊係好似平幾蚊定十蚊   咁唔買 lu



試食嘅份量都好多   所以唔試喇



金色計數機   好撐眼喎   呵呵



好記得第 1 次嚟 Siam Paragon   經過商場係無咁多枱放出來





去 Gourment Market 最開心



好鍾意睇生果   但又唔會買的   嘻嘻



成日睇咗 US1,599 美金呀   哈哈



車厘子好貴



呢啲外帶食品好乾淨





好酸同好腥   哈哈



里奧大人好鍾意食蕃茄味薯片



正呀



里奧大人仍都鍾意食呢啲粟米片   但我覺得飽肚過薯片呢



Clorets 呢個牌字啲薄荷糖   勁薄荷味呀



買咗包糖   34B 咋



我唔係咩都買㗎   要計過條數先買呢



我搵極都搵唔到里奧大人   原來佢呢埋   想偷影我



買咗 1 支是拉差辣椒醬 (37B)



我都會買啲杯麵嘅   因為真係好抵   又好味喎



里奧大人話佢揀緊杯麵嘅時候   有個泰國阿姨提議買呢兩個牌子嘅杯麵   佢話好味呀   佢自己都買咗 2 個   所以我地買 2 個喇



買少少嘢   以前會再瘋狂買杯麵同即食麵   依家唔會   實在無益



好想食芒果糯米飯 (120B)   但我話貴呀   不過里奧大人話買啦   一次半次之嘛



好乾淨



熟食嘅地方



比街邊貴 5B 左右   但感覺真係乾淨好多





豬肉串又唔貴喎



呢啲新鮮炸㗎



價錢都抵



我要買粟米杯



Line Village 入場費好貴   好似接近 HK300 一個人



搭 BTS 番酒店   順便再將 Rabbit Card 增值多 400B   用佢真係好方便呢 ~

番到酒店附近都 5 點 45 分   所以買埋杯飲品都番酒店喇 ~

我又喺 COCO 買嘢飲



60B 一杯真係好抵   仲要係大杯喎



入去 7 仔買叮叮飯



我多數買辣肉碎飯或者炒飯



今晚要去按摩   所以 6 點半左右開餐   因為食完要抖陣先可以去按摩呢 ~

唔駛影相   其實食嘢真係快好多   哈哈



幾有心機 (講笑)



Pork Balls (20B) / Pork Tendon Balls (20B) / Beef Balls (20B) - 樣樣都好味道   我好鍾意食丸呢



Fish Cake (45B) - 新鮮熱辣炸起的   好味呀



豬肉串 & 糯米飯 (25B) - 呢樣又係好味



叮叮飯   每個都只係 30B 咋   又好味喎   特別係啲飯   粒粒分明



百香果



粟米杯 (40B) - 好飽呀   要留番晏啲食   哈哈



一路食一路睇波   我覺得係一大享受



呢件就係晏晝買㗎   但今晚先食   好在無壞咋



今晚 Book 咗 7 點半按摩   係酒店附近都好方便 ~

因為驚落雨   所以要帶遮   咁又要拎埋銀包   咁索性揹背囊算喇



@ Chang Foot Message & Spa



按摩店環境



妳眼望我眼   哈哈哈哈   我指有人嘅時候呀



我已經入咗房換衫㗎喇   好無安全感   哈哈



話咁快就按咗一個鐘   依家按摩多數一個鐘先   好就會聽晚再按   但呢間麻麻哋   哈哈 ~

@ Lemon Farm



我仲同里奧大人講話住呢區唔方便   買唔到餸   原來呢間係小型超市呢



生果脆片真係好鬼貴



榴槤貴喎   1 KG 要 390B



經過 7 仔   又買咗呢支雪條   好似幾好味咁



里奧大人最鍾意嘅抹茶雪條   原來係 Ice Bar   咁樣仲好   里奧大人就係鍾意呢啲口感



又影下今日買咗啲咩



我擺好啲芒果糯米飯



買 1 送 1 嘅宇治抹茶 Ice Bar   真係勁抵



又睇波



芒果糯米飯超級好味   但我依家鍾意食豬肉糯米飯多啲   哈哈



有圖有真相   我明明擺好啲嘢   里奧大人拎支雪條出嚟啫   駛唔駛推開哂我啲嘢呀   個袋又唔掉喎   呢啲壞習慣必須要改囉   無人一定要幫你執手尾家嘛



影下夜景   我叫里奧大人唔好嚇我呀下





今晚攰呀   11 點幾都瞓喇 ~



呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言