2018年7月7日星期六

泰好天氣。最谷。泰國。美好回憶記錄 ( JUN 2018 )

( JUN 2018 )

今次快閃曼谷   主要係 6 月 29 日係里奧大人 Last Day   我話不如去旅行啦   好好休息下   咁計啱我又唔會撞到每月一喎   所以叫佢快快揀機票酒店喇 ~

次次酒店都係由里奧大人負責   我對佢非常有信心 (其實係我懶)   最緊要近 BTS 就可以   因為曼谷成日塞車   坐的士仲煩呢 ~

我安排行程都 OK 啦   其實唔難   有咩主要想食同想買就 Mark 低   我來來去去都係去果幾區之嘛   基本上唔需要特登去搵食添呀 ~

今次會有一日會跟 Local Tour 去水上市場   其他每晚就主要行 Night Market 喇 ~

酒店方面   今次住 Center Point   因為 Marriott Executive Apartment 貴咗好多   一個人貴咗 $2,000 呀   唔捨得囉   兩個人即係 $4,000   可以 Cheap Cheap 哋去轉台北都得喎 ~

@ Center Point - 酒店都好光猛   同埋都乾淨   位置都屬於靜中帶旺   坐 BTS 又方便   下次有機會都會再住㗎



天氣方面   感恩星期日係好好天氣   因為跟 Local Tour 去 Floating Market   落雨就真係唔知點上船喇 ~

今次仲會行幾個 Night Market   咁先夠地道嘛   哈哈 ~

@ Floating Market




行咗幾個 Night Market




食物方面   都無話咩特別好想食   今次我揀咗去食嗰啲食店   好多都中午 2 點收工   仲要話係買哂就無   同埋唔會講邊日放假   咁樣對我嚟講係好冒險   所以今次真係行到邊食到邊算喇 ~

Sticky Rice @ after you


豬肉湯粉 @ MBK Food Court


奶茶雪糕 @ ChaTraMae


今次撞正世界盃   所以都會買嘢喺 Apartment 食   勁嘆呀   哈哈


HK$3,490 X 2
稅項 + 燃油附加費及行政費 - HK$820
TOTAL CHARGE: HK$7,800
INSURANCE : HK$453 ( 8 DAYS)

30 JUN 18 (HKG to DMK) SAT (FD 509) (10:05am / 15:05)
7 JUL 18 (DMK to HKG) SAT (FD 502) (17:10pm) 

沒有留言:

發佈留言